• امروز : چهارشنبه, ۳۰ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 19 June - 2024

ویژه خبری

سرپرست بانک کشاورزی خبر داد: پیش بینی پرداخت ۲۵۰ همت تسهیلات به بخش کشاورزی در سال جاری اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با اعیاد قربان و غدیر در منطقه آزاد انزلی ۶۰۰٫۰۰۰ عروس و داماد از شعب سپهری وام ازدواج گرفتند پیام تبریک بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت عید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت ابلاغ آیین نامه پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان به ادارات کل ستادی و مستقل پست بانک ایران اهدای نشان عالی مدیریت خلاق به بانک مسکن رشد ۴۸۶ درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی سپرده کوتاه‌مدت ویژه ممتاز طرح «ربیع» بانک مسکن با ضریب تخصیص ۴۰ درصدی اوراق (تسه) تیم‌های برتر نخستین دوره مرکز Solve for Tomorrow سامسونگ در ایران معرفی شدند سود خالص بانک سینا از ۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت بانک دی، فراتر از انتظار در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تلاش مضاعف برای افزایش سهم بازار بانک سینا ارائه نگین امید سپه برای کمک به تامین نقدینگی خانواده ها با کارمزد ۲ درصد رشد ۸٫۵ درصدی درآمد چادرملو در دو ماهه نخست ۱۴۰۳ فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تکسوز آپشنال SVD تعاونی‌سازی سبب ایجاد تحول در طرح نهضت ملی مسکن می‌شود

0

دریافت خدمات بانکداری شرکتی از دریچه اینترنت‌ بانک مسکن

  • کد خبر : 599
  • 15 آبان 1396 - 9:17
دریافت خدمات بانکداری شرکتی از دریچه اینترنت‌ بانک مسکن

صدای پول:بانک مسکن با ارائه خدمات بانکداری شرکتی، برای اشخاص حقوقی متقاضی شرایطی را فراهم کرده که از طریق اینترنت‌ بانک تمامی خدمات بانکی خود را انجام دهند. به گزارش صدای پول  به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، با پوست‌ اندازی نظام بانکی طی بیش از یک دهه اخیر، فضای رقابتی در زمینه ارائه خدمات […]

صدای پول:بانک مسکن با ارائه خدمات بانکداری شرکتی، برای اشخاص حقوقی متقاضی شرایطی را فراهم کرده که از طریق اینترنت‌ بانک تمامی خدمات بانکی خود را انجام دهند.

به گزارش صدای پول  به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، با پوست‌ اندازی نظام بانکی طی بیش از یک دهه اخیر، فضای رقابتی در زمینه ارائه خدمات نوین میان بانک‌ها قالب شده است. در این فضای رقابتی جذب مشتریان بزرگ که بانک‌ها با عنوان «VIP» از آن ها یاد می‌کنند، یک امتیاز مهم است که برای به دست آوردن آن، ارائه خدمات نوین اجتناب‌ ناپذیر است. یکی از این خدمات نوین بانکداری شرکتی است که در سال‌های اخیر در بانک‌های کشور پا گرفته است.

گرچه ارائه خدمات به شرکت‌ها از قدیم در میان بانک‌ها رایج بوده و در مرتبه‌ای فراتر از بانکداری اشخاص قرار داشته است، اما بانکداری شرکتی چیزی فراتر از پاسخگویی به نیازهای معمول آن ها بوده و با بهره‌گیری از ساختار و مدل متفاوتی، تمامی نیازهای شرکت‌ها را پوشش می‌دهد.

بانک مسکن با فراهم کردن امکان بانکداری شرکتی، چشم‌ انداز روشنی از ارائه این خدمت نوین مالی برای کسب‌ و کارهای متوسط ارائه کرده است و برای کسب‌ و کارهای بزرگ نیز خدمات «بانکداری اختصاصی» را تدارک دیده است.

بانک مسکن به منظور ارائه خدمات بانکی مطلوب و با هدف جلب رضایت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان حقوقی خود (شرکت‌ها) سامانه بانکدرای اینترنتی شرکتی را راه‌اندازی کرده است. با استفاده از این سامانه مشتریان در تمام ساعات شبانه‌ روز، قادر به انجام عملیات بانکی خود در محل شرکت و بدون مراجعه به شعبه با رعایت شرایط اساسنامه شرکت خواهند بود.

شرکت‌ها برای لوازم استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی بانک مسکن در وهله اول به یک حساب حقوقی متمرکز نیاز دارند و می‌توانند از دستگاه صدور رمز یک بار مصرف موسوم به «OTP» استفاده کنند که به وسیله آن وارد سامانه اینترنت‌ بانک شده و تمامی عملیات بانکی مورد نیاز خود را به سادگی از محل شرکت انجام می‌دهند. تمام صاحبان امضا یا نمایندگان قانونی شرکت پس از مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن و تکمیل فرم مربوطه، نام کاربری، رمز عبور و رمز حساب به ازای هر یک از صاحبان امضا را دریافت کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اخذ شده از شعبه یا رمز یک بار مصرف صادر شده توسط دستگاه «OTP» می‌توانند از طریق کامپیوتر شخصی و اتصال به اینترنت، به سایت بانک مسکن مراجعه کرده و با کلیک روی پیوند «ورود به سایت بانکداری الکترونیکی» به صفحه ورودی سامانه دسترسی پیدا کنند.

خدمات سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی که در حال حاضر به اشخاص حقوقی ارائه می‌شود شامل مشاهده موجودی، مشاهده صورت حساب اعم از صورت حساب کلی، واریز یارانه‌ها، قبوض پرداخت شده و انتقال وجه، امکان انتقال وجه بین حساب‌های موجود در بانک مسکن، انتقال وجه ساتنا با در دست داشتن کد شبای حساب مقصد در شبکه شتاب، انتقال وجه پایا، پرداخت قبض، پرداخت اقساط، خدمات چک اعم از مشاهده جزییات حساب جاری، مسدودی موقت چک، مشاهده وضعیت چک و درخواست صدور دسته‌ چک، انتقال وجه گروهی (داخلی، ساتنا، پایا)، گزارش ساتنا و پایا و نیز سرویس «سبد عملیات» است.

با استفاده از سرویس عملیات، به ازای انجام چندین عملیات، تنها یک مرتبه اطلاعات حساب دریافت می‌شود و در نتیجه سرعت و دقت انجام عملیات افزایش خواهد یافت. در سیستم بانکداری اینترنتی شرکتی بانک مسکن، هر یک از صاحبان امضا می‌توانند با تعریف روال انجام تراکنش مالی منحصر به فرد به همراه ایجاد کاربران زیرمجموعه و سطوح تایید مشخص، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند. همچنین در این سیستم بخش کارتابل با امکان مشاهده کارتابل جاری (عملیات مالی در سطوح تایید یا امضا) و مشاهده تاریخچه کارتابل (روند انجام عملیات مالی صورت گرفته) نیز طراحی شده است.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها