• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

حساب های مشترک فرشتگان حداکثر تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می شود

  • کد خبر : 845
  • 21 آبان 1396 - 9:39
حساب های مشترک فرشتگان حداکثر تا سقف ۲ میلیارد ریال پرداخت می شود

 صدای پول:موسسه اعتباری کاسپین در اطلاعیه ای به سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان اعلام کرد که حساب های مشترک حداکثر تا سقف ۲ میلیارد ریال به حساب سرگروه (مشتری مرجع) واریز می شود. به گزارش  صدای پول به نقل از  ایرنا، تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف ۲ میلیارد ریال […]

 صدای پول:موسسه اعتباری کاسپین در اطلاعیه ای به سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان اعلام کرد که حساب های مشترک حداکثر تا سقف ۲ میلیارد ریال به حساب سرگروه (مشتری مرجع) واریز می شود.

به گزارش  صدای پول به نقل از  ایرنا، تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف ۲ میلیارد ریال از ۲۰ آبان در سراسر کشور آغاز و در این پیوند نیز تاکنون ۲ اطلاعیه از سوی موسسه کاسپین که مسئولیت رسیدگی حساب های فرشتگان را بر عهده دارد، منتشر شده است.
در اطلاعیه جدید کاسپین که ظهر امروز (یکشنبه) منتشر شد، آمده است: از ۲۰ آبان جاری ۱۰ درصد ذخیره احتیاطی کسر شده در مراحل یک تا پنج روند تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان از سوی موسسه اعتباری کاسپین به حساب واریز شده است.
همچنین درخصوص سپرده های با مبالغ بیش از ۲ میلیارد ریال، به هر فرد حداکثر تا مبلغ ۲ میلیارد ریال پرداخت می شود و در صورت داشتن تسهیلات یا ضمانت وام، حساب شخص تا زمان انتقال (کانورت) تسهیلات، مسدود است.
به موجب این اطلاعیه، حساب افرادی که در مراحل یک تا پنج فرآیند ساماندهی، به علت دریافت تسهیلات منتقل نشده بود از ابتدای آذرماه امسال به موسسه اعتباری کاسپین منتقل می شود و روند تعیین تکلیف آنان از طریق سایت رسمی موسسه به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.
در صورتی که سپرده گذار با عنوان معسرین یا اضطرار از حساب خود مبلغی دریافت کرده باشند، مبلغ پرداخت شده از رقم تعیین شده (۲ میلیارد ریال) کسر خواهد شد.
درخصوص حساب های مشترک، حداکثر تا مبلغ ۲ میلیارد ریال به حساب سر گروه (مشتری مرجع) واریز می شود. در صورت داشتن چندین حساب مشترک، حداکثر تا مبلغ ۲ میلیارد ریال به حساب سر گروه (مشتری مرجع) واریز می شود.
در این مرحله برای دریافت وجوه واریزی به حساب مشتریان با مطالبات بیش از ۲ میلیارد ریال، کپی برابر با اصل دفترچه یا گواهی سپرده سرمایه گذاری باید به شعب ارائه و ضمیمه اسناد مالی شود.
همچنین همه وجوه پرداختی به مشتری از سوی موسسه از طریق سامانه ساتنا به حساب شبای مشتری نزد بانکی که وی تعیین و معرفی می کند، حواله می شود.
براساس اعلام موسسه کاسپین، ملاک تعیین سر گروه (مشتری مرجع) روز افتتاح حساب در سیستم بانکی بنکو است و برای احراز هویت ارائه اصل مدارک سجلّی و شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه ) الزامی است.
به گزارش ایرنا، تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف ۲ میلیارد ریال به موجب تصمیم سران قوا از سر گرفته شده است و انتظار می رود با عبور از این مرحله ۹۸ درصد از سپرده گذاران این تعاونی غیرمجاز تعیین تکلیف شوند.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها