کد خبر : 406
تاریخ انتشار : 9 آبان 1396
صدای پول:بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.
به گزارش صدای پول و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایت مندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.
نظرات