تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 67124 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

 

همزمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دورۀ ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سال جاری، لنز ایرانسل هفت شبکۀ اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدا و نیز شبکۀ ویژه ریاست‌جمهوری را فعال کرد.
🔸 در این دوره، چهار مناظرۀ اختصاصی و پوشش سه مناظره سراسری کاندیداها که از طریق صدا و سیما تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش شد و علاوه بر آن، بیش از ۲هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همچنین با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه‌های انتخاباتی این خبرگزاری را در اختیار مخاطبان خود قرار داد.
🔸 برنامه‌های پخش شده از لنز، مجموعاً بیش از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند.
🔸 در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی استفاده کردند.
🔸 در این بازۀ زمانی، شبکۀ اختصاصی آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین اقبال نسبت به سایر رقبا، ۲میلیون و ۸هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت.

🌐https://irancell.ir/b/286554/b

Twitter Google+ Facebook
78 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها