• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 1359
  • 01 آذر 1396 - 8:31
تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی

صدای پول: بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند. به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند […]

صدای پول: بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.
به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامیhttp://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.
این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.
این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.
ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه “عضو شو، جایزه بگیر” در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank
لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها