تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024

ویژه خبری

تأمین مالی ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد کاهش چشمگیر مصرف کک در کوره بلند ذوب آهن اصفهان فاز دوم گازی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی ۵۴۶ مگاواتی چادرملو سنکرون شد پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پس از عملیات موفق وعده صادق ۲ “وعده صادق ۲” نمایش گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی ایران تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس/ از سنگر دفاع تا سنگر تولید افتتاح مرکز سلامت و فوریت های پزشکی پتروشیمی پردیس پرداخت بیش از ۴.۹۸۶ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در شش ماهه اول سال مدرسه شهدای غزه فولاد سنگان افتتاح شد رشد ۴۴ درصدی سودآوری فجر انرژی خلیج‌فارس/ بفجر به‌ازای هر سهم،۴۵۰ تومان سود تقسیم کرد ثبت بالاترین قیمت معاملاتی آخر هفته برای میلگرد فولاد خراسان با قابلیت‌های دسترسی‌پذیری محصولات سامسونگ برای ناشنوایان و کم‌شنوایان آشنا شوید اعطای ۱۹۸۰۰۰ وام قرض‌الحسنه بانک صادرات ایران به بازنشستگان دیدار رئیس پلیس راهور با رئیس کل بیمه مرکزی تحولات تکنولوژیک در بانک ملت از بانکداری دیجیتال تا بلاکچین

0

تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 1359
  • 01 آذر 1396 - 8:31
تعامل دو طرفه با مشتریان، در شبکه های اجتماعی

صدای پول: بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند. به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند […]

صدای پول: بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.
به گزارش  صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامیhttp://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.
این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.
این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.
ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه “عضو شو، جایزه بگیر” در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank
لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها