• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

ویژه خبری

همایش نخستین کاربرد متاورس ایرانی در ارتباطات برگزار شد مدیر اکتشاف از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آورد منتخب بانک صادرات ایران در روز تعطیل پنجشنبه فعال هستند افزایش ۵۶ درصدی سود خالص بانک صادرات ایران نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه نامه حامی خانه و خانواده برگزار شد رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده کرمانشاه بر مدار اینترنت فوق سریع فیبر نوری قرار گرفت صورت های مالی سال ۱۴۰۲ بانک کشاورزی تصویب شد شکستن رکورد تاریخی تولید پلی اتیلن در پتروشیمی امیرکبیر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی پروژه Net Zero شرکت نستله: راهکاری برای آینده‌ پایدار افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت ۵G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات توسعه اقتصادی کشور ها بدون تبادلات بین المللی امکان پذیر نیست اضافه شدن هزینه ۲۰هزار تومانی هلال احمر به حق بیمه اربعین «رسانا»، جدیدترین صندوق سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه در هفتم مرداد ماه پذیره‌نویسی می‎شود روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم تمدید جشنواره ستارگان زندگی بیمه ایران

0

تسهیلات حداکثری و ضمانت‌های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله

  • کد خبر : 1222
  • 29 آبان 1396 - 11:17
تسهیلات حداکثری و ضمانت‌های حداقلی برای مردم آسیب دیده از زلزله

صدای پول : رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس،گفت:امروز زمان جبران آن خدمات است وبه همین دلیل مردم ونظام بانکی دراین خدمت رسانی پیش قدم شده اند. به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین […]

صدای پول : رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی با یادآوری رشادت ها و مقاومت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس،گفت:امروز زمان جبران آن خدمات است وبه همین دلیل مردم ونظام بانکی دراین خدمت رسانی پیش قدم شده اند.

به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی که صبح امروز دوشنبه با حضور مدیران عامل بانک های دولتی، استاندار و جمعی از مقامات استانی در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برای رسیدگی به امور زلزله زدگان برگزار شد، با بیان اینکه طی روزهای پس از زلزله همه مردم برای کمک به آسیب دیدگان منطقه کرمانشاه دست به دست هم دادند، افزود: روزهای گذشته برای مردم زلزله زده بسیار سخت بود و البته مدیران منطقه هم برای رفع مشکلات بسیار تلاش کردند.

وی ادامه داد: بانک ها از لحظات نخست وقوع حادثه، همپای مردم به کمک آسیب دیدگان شتافتند و تلاش کردند از حداکثر امکانات برای حل مشکلات استفاده کنند. به گفته حسین زاده، بانک ها در ساعات ابتدایی تلاش کردند خودپردازها را در مناطق آسیب دیده نصب کنند تا مردم دست کم با مشکل نقدینگی مواجه نباشند.

حسین زاده به کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران نظام بانکی برای مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با دستور وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، در اولین روزهای حادثه تیمی از مسئولان وزارت امور اقتصاد و دارائی و نظام بانکی به منطقه اعزام شد و برای حل مشکلات مردم تصمیم های مهمی اتخاذ کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه برخی شعب بانک ها نیز در این منطقه آسیب دیده اند، افزود: تلاش شد در کمترین زمان ممکن مشکل این شعب حل شده و خدمت رسانی به مشتریان هر چه سریعتر آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران بارها تجربه زلزله را دارند و با این موضوع بیگانه نیستند، اظهارداشت: خوشبختانه نظام بانکی نیز تجربه های قابل توجهی در این زمینه دارد و بر همین اساس در همان روزهای نخست برای مساعدت مالی با زلزله زدگان تصمیم گیری شد.

حسین زاده با تاکید بر اینکه سهمیه بانک ها برای پرداخت تسهیلات به مردم مناطق زلزله زده مشخص شده و تقسیم پرداخت آن به مدیران استانی تفویض شده است، ادامه داد: همه دغدغه ما این بود که تسهیلات بانک ها مستقیم و فقط به دست آسیب دیدگان برسد که خوشبختانه با مرجعیت بنیاد مسکن و کمک های ثبت احوال، این دغدغه برطرف شده است.

به گفته وی، حسب دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت تسهیلات به مردم منطقه، ضمانت های حداقلی و به صورت زنجیره ای از مردم منطقه دریافت خواهد شد. همچنین داشتن بدهی های بانکی یا چک برگشتی، مانعی برای پرداخت تسهیلات به مردم نخواهد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: بدهکاران بانکی آسیب دیده در زلزله، می توانند از فرصت دو ساله امهال بدهی ها و نیز بخشش جرایم در این مدت استفاده کنند. وی با تاکید دوباره بر همراهی نظام بانکی با زلزله زدگان، آمادگی این شبکه را برای ساخت مدرسه، بیمارستان و درمانگاه در این مناطق اعلام کرد.

گفتنی است، در این جلسه مدیران عامل بانک های ملی، صادرات، ملت، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، سپه و تجارت حضور داشتند همچنین محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر شده و طی روزهای اخیر به طور مرتب پیگیر امور کارکنانی بود که در این حادثه آسیب دیده اند. بانک ملی ایران تلاش کرد حداکثر امکانات لازم را برای همکاران حادثه دیده در زلزله اخیر کرمانشاه به کار بگیرد.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=1222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها