تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 89147 تاریخ انتشار : 11 مهر 1401

🔸بانکداری مدرن از جمله مباحثی است که بانک ایران زمین طی سال های اخیر با تامین زیرساختهای لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده سازی تجربه مشتری گامی مهم در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

🔹به گزارش  صدای پول از روابط عمومی؛ بر همین اساس محمود حسن شاهی مدیر شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان ها بر معرفی سرویس های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند.

🔹در ادامه حسن شاهی پیرو بازدید مدیران شعب استان ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس های بانکی برداشته است و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظر خود را از بانک دریافت نمایند.

🔹در پایان سید مهدی فاطمی معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می تواند در روند ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان موثر باشد.

🔹اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع می تواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.

@izbank

Twitter Google+ Facebook
85 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها