تاریخ : پنجشنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 12 September , 2024

ویژه خبری

تجلیل از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در استقرار نظارت و تطبیق شرعی اجرای پروژه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیر منقول) برای جهش تولید آسیاتک موفق به کسب رتبه در سه بخش از جشنواره فاوا شد توزیع گسترده ۵۰ تن گوشت گرم گوساله تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و پالایشگاه آبادان حمایت بانک صادرات ایران از اکران ۴ فیلم کوتاه رشد ۱.۴۲ همتی تسهیلات اعطایی در بانک دی شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد مراسم تکریم و‌ معارفه رییس منطقه خراسان شمالی صندوق قرض الحسنه شاهد آیین رونمایی از پوستر مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی انقلاب سبز گلستان؛ زهکشی ۵۰ هزار هکتار در سایه تحریم‌ها برگزاری مسابقات مقدماتی والیبال آقایان و تیراندازی بانوان در اولین المپیاد ورزشی کارکنان پست بانک ایران در تهران فولاد سنگان؛ پیشگام در توسعه شایستگی مدیران هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

0

بهبود ارتباط با سهامداران؛ اولویت اصلی مدیرعامل جدید ثمسکن

  • کد خبر : 115229
  • 13 شهریور 1403 - 16:01
بهبود ارتباط با سهامداران؛ اولویت اصلی مدیرعامل جدید ثمسکن

مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (ثمسکن)، محسن علیزاده؛ با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم و موثر با سهامداران، مجموعه‌ای از اقدامات جدید را در این زمینه به اجرا گذاشته است.  به گزارش صدای پول، این اقدامات شامل برگزاری جلسات توجیهی، ارائه گزارش‌های جامع و دقیق در زمان‌های تعیین‌شده و پاسخگویی به سوالات سهامداران بوده […]

مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (ثمسکن)، محسن علیزاده؛ با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم و موثر با سهامداران، مجموعه‌ای از اقدامات جدید را در این زمینه به اجرا گذاشته است. 

به گزارش صدای پول، این اقدامات شامل برگزاری جلسات توجیهی، ارائه گزارش‌های جامع و دقیق در زمان‌های تعیین‌شده و پاسخگویی به سوالات سهامداران بوده است که همگی در راستای افزایش شفافیت و پاسخگویی مدیریت به سهامداران انجام شده‌اند.

🔹 علیزاده در این خصوص گفت: یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت، عدم توجه کافی به نیازها و درخواست‌های سهامداران بود. 

🔹 ما در دوره جدید مدیریتی، تلاش کرده‌ایم تا با ایجاد یک پل ارتباطی مستحکم بین مدیریت و سهامداران، اعتماد از دست‌رفته را بازگردانیم.

🔹 برگزاری جلسات توجیهی و ارائه گزارش‌های جامع و دقیق، نمونه‌هایی از اقداماتی است که در این راستا انجام داده‌ایم.

🔹 این رویکرد جدید، سهامداران ثمسکن را از تغییرات مثبت و تصمیمات استراتژیک شرکت به‌طور کامل مطلع می‌سازد و باعث تقویت روابط بین سهامداران و مدیریت شرکت می‌شود.

🔹 ایجاد این ارتباطات موثر، علاوه بر افزایش رضایت سهامداران، می‌تواند در بلندمدت به بهبود عملکرد کلی شرکت و افزایش ارزش سهام آن در بازارسرمایه کمک کند.

@bourse_khabarname

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=115229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها