• امروز : سه شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 July - 2024

ویژه خبری

درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان بورس تهران؛ پذیرش مدرن ترین پالایشگاه خاورمیانه در بازار سرمایه هر سهم “معین” ۳۲۰ ریال سود گرفت مسکن اقتصادی میانبری برای حل بحران مسکن است آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در آستارا برای دومین سال پیاپی گزارش حسابرس منطقه ویژه لامرد بدون بند و به صورت مقبول تایید شد حضور و پاسخگویی مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی در مرکز ارتباطات مردمی بیش از ۷۰ درصد نهضت ملی از سوی بانک مسکن تأمین مالی شده است ثبت ۱۵ ذوب و ریخته‌گری متوالی در پروژه یزد یک / خط تولیدی وایر تابستان ۱۴۰۴ بهره برداری می‌شود دریافت تقدیرنامه چهار ستاره فولاد سنگان در جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی تعامل انجمن سنگ آهن با بازار سرمایه برای جذب سرمایه‌گذاری در دولت چهاردهم/ سیاست‌های حمایتی هدفمند برای ارتقای بخش معدن اعمال شود پرواز همای در آسمان بیمه رازی افتتاح بزرگترین کوره عملیات حرارتی مجتمع صنعتی اسفراین اکبر جلیلی معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا شد زمان برگزاری و اجرای سه دوره نمایشگاهی تغییر یافت شعبه شرق شرکت وثوق در مشهد افتتاح شد آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرهای اردکان، شوش و بندر دیلم

0

بانک ملی ، بانک دیجیتال

  • کد خبر : 2735
  • 18 آذر 1396 - 13:44
بانک ملی ، بانک دیجیتال

صدای پول:نظام بانکداری جهان به سرعت در حال گسترش دادن خدمات غیرحضوری مبتنی بر اینترنت است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، تعداد شعب بانک‌ها از انگشتان یک دست تجاوز نمی کند و اصولاً مشتری برای انجام امور بانکی خود از حضور فیزیکی در شعبه بی‌نیاز است. به گزارش صدای پول به نقل از روابط […]

صدای پول:نظام بانکداری جهان به سرعت در حال گسترش دادن خدمات غیرحضوری مبتنی بر اینترنت است. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، تعداد شعب بانک‌ها از انگشتان یک دست تجاوز نمی کند و اصولاً مشتری برای انجام امور بانکی خود از حضور فیزیکی در شعبه بی‌نیاز است.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در کشور ما نیز این روند با سرعت خوبی در حال طی شدن است، به طوری که این روزها مراجعه حضوری مردم به شعب با چند سال قبل قابل قیاس نیست.

بانک ملی ایران نیز در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام داده و اکنون به یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه خدمات مبتنی بر اینترنت مبدل شده است.

یکی از مهمترین دستاوردهای بانک ملی ایران در این حوزه، سامانه بانکداری اینترنتی بانک با عنوان اختصاری «بام» است. این سامانه در دو بستر موبایل و سایت طراحی و اجرایی شده و روزانه حجم زیادی از عملیات بانکی را انجام می دهد.

کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی‌نیاز است. دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم‌کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه‌ها تنها بخشی از خدمات سامانه « بام» است.

ارائه خدمات بانکی بر بستر پیام رسان «بله» توسط بانک ملی ایران نیز در نظام بانکی کشور کاملا منحصر به فرد است. «خرید شارژ»، «پرداخت قبض» و «کارت به کارت» سه خدمت پر مراجعه ای است که در این سامانه در دسترس است.

بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد «بانکداری دیجیتالی» داشته و مرتب آنها را به روز می کند. به زودی خدمات تازه ای نیز در این حوزه ارائه خواهد شد که تسهیل بیش از پیش امور مشتریان را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=2735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها