تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 67096 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

🔸 لوح‌تندیس زرین «اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری»، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح‌تندیس رسید.
🔸 چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری، در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.
🔸 در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
🔸 با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ℹ️متن کامل:
🌐https://irancell.ir/b/286535/b

Twitter Google+ Facebook
88 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها