تاریخ : پنجشنبه, ۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 12 September , 2024

ویژه خبری

تجلیل از بانک پارسیان به‌عنوان بانک پیشرو در استقرار نظارت و تطبیق شرعی اجرای پروژه‌های جهادی محرومیت‌زدایی در روستاهای کرمان با حمایت همراه اول آغاز ثبت‌نام یازدهمین دوره کارآموزی همراه اول ایده جدید وام قرض‌الحسنه اموال (منقول و غیر منقول) برای جهش تولید آسیاتک موفق به کسب رتبه در سه بخش از جشنواره فاوا شد توزیع گسترده ۵۰ تن گوشت گرم گوساله تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و پالایشگاه آبادان حمایت بانک صادرات ایران از اکران ۴ فیلم کوتاه رشد ۱.۴۲ همتی تسهیلات اعطایی در بانک دی شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد مراسم تکریم و‌ معارفه رییس منطقه خراسان شمالی صندوق قرض الحسنه شاهد آیین رونمایی از پوستر مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی انقلاب سبز گلستان؛ زهکشی ۵۰ هزار هکتار در سایه تحریم‌ها برگزاری مسابقات مقدماتی والیبال آقایان و تیراندازی بانوان در اولین المپیاد ورزشی کارکنان پست بانک ایران در تهران فولاد سنگان؛ پیشگام در توسعه شایستگی مدیران هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

2

آموزش مستمر، اساس موفقیت بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 114276
  • 21 مرداد 1403 - 10:36
آموزش مستمر، اساس موفقیت بانک ایران زمین است

به منظور تشریح درجه بندی شعب تحت پوشش، تجلیل از کارکنان برتر و بررسی عملکرد چهار ماهه شعب استان های گیلان، قزوین و زنجان، جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه، روسا، معاونین و متصدیان امور بانکی منطقه برگزار شد. به گزارش  صدای پول از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان […]

به منظور تشریح درجه بندی شعب تحت پوشش، تجلیل از کارکنان برتر و بررسی عملکرد چهار ماهه شعب استان های گیلان، قزوین و زنجان، جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه، روسا، معاونین و متصدیان امور بانکی منطقه برگزار شد.

به گزارش  صدای پول از روابط عمومی؛ در ابتدای جلسه بهزاد ترویجی مدیر استان از روسای شعب منطقه خواست تا گزارش کاملی از وضعیت شعبه خود در چهار ماهه نخست سال جاری ارائه کنند و گفت: آموزش مستمر همکاران در حوزه امور بانکی پایه و اساس موفقیت یک بنگاه اقتصادی است و لازم است تمامی کارکنان نسبت به مطالعه دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک و همچنین گذراندن دوره های کاربردی مانند بازاریابی، حقوق بانکی، فن بیان اقدام کرده تا در زمان آزمون ارتقای شغلی آمادگی کامل را داشته باشند.

 

🔹ترویجی ضمن تاکید بر تلاش مضاعف کارکنان، افزود: همکاران شعب با بررسی پتانسیل منطقه، بازارهای هدف را شناسایی کرده و با معرفی دقیق سرویس های بانک، مشتریان بانک را جذب نمایند. 

🔹مدیر منطقه بر نظافت و آراستگی فضای شعب و نظم دهی به بایگانی ها تاکید کرد و گفت: حفظ آراستگی و پوشش همکاران به جهت کسب رضایت مشتریان بسیار ضروری است و این امر را عاملی مهم در جذب مشتریان بالقوه بیان کرد.

🔹در این جلسه مصطفی شبانیان معاون منطقه در خصوص طرح های جدید بانک از جمله طرح تسهیلاتی تدبیر و کارت اعتباری انتخاب پلاس مطالبی را مطرح کرد و از همکاران خواست تا به صورت روزانه به شرکت ها و مراکز تجاری اطراف شعبه خود رفته و این محصولات را به مشتریان معرفی کنند.

🔹در پایان از همکاران پرتلاش منطقه در طرح استانی متصدیان بانکی و همچنین میثم راجع به عنوان بازاریاب برتر تقدیر و قدردانی شد.

@izbank

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=114276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها