تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

کد خبر : 92442 تاریخ انتشار : 3 دی 1401

همزمان با توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری در شعبه مجازی سپهر (سامانه شمس) و درگاه‌های متنوع بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تمهیدات لازم برای تامین اسکناس مورد نیاز مشتریان به ویژه در ایام پایانی سال اندیشیده شده است.

به گزارش  صدای پول ، سیدکاظم مرتضوی اسکوئی معاون شعب بانک صادرات ایران در بازدید از اداره کل خزانه‌داری این بانک، با اشاره به خدمات‌رسانی به موقع به مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز آنها در نیمه دوم سال و به ویژه افزایش تقاضای ریالی سه ماهه پایانی سال، گفت: شیوع دامنه‌دار بیماری کرونا در سال‌های اخیر، عامل مهمی برای توسعه زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و کاهش تمایل عمومی مردم به استفاده از اسکناس در مبادلات روزمره بوده است با این وجود، بانک صادرات ایران گسترده‌ترین شبکه پول‌رسانی در شبکه بانکی را دارد و اسکناس مورد نیاز ۲۴۰۰ شعبه و باجه دراقصی نقاط کشور به طور مرتب انجام می‌شود.

مرتضوی اسکوئی تاکید کرد: این بانک با توجه به امکانات فراوان و قدمت ۷۱ ساله خود، بخش زیادی از وجوه زیر کلید بانک مرکزی را نیز در اختیار دارد و پول‌رسانی توسط این بانک با قدرت ادامه دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد:با توجه به گستردگی خدمات بانکداری خرد و کلان، روزانه حجم زیادی از نقدینگی مشتریان بانک به صورت اسکناس تجمیع و به خزانه منتقل می‌شود و مجددا در سایر شعب و دستگاه‌های خودپرداز توزیع می‌شود. همچنین تحویل اسکناس به شعب بانک به صورت روزانه از طرف مشتریانی که فروش خرد دارند، ادامه دارد.

معاون شعب بانک صادرات ایران افزود: وجود بیش از ۲۴ میلیون سپهر کارت فعال و استفاده از درگاه‌های متنوع بانکداری غیرحضوری از جمله همراه بانک، اینترنت‌بانک، خودپرداز، کیوسک‌بانک، تلفن‌بانکو درگاه‌های IPG بانک صادرات ایران با بیش از ۲۰ میلیون تراکنش روزانه، نشانه‌ای از اعتمادعموم مردم کشور و ۴۵ میلیون مشتری به خدمات ۷۱ ساله بانک صادرات ایران است.

Twitter Google+ Facebook
33 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها