تاریخ : چهارشنبه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 11 September , 2024

ویژه خبری

شرکت بیمه دی مسیر رشد خود را ادامه خواهد داد مراسم تکریم و‌ معارفه رییس منطقه خراسان شمالی صندوق قرض الحسنه شاهد آیین رونمایی از پوستر مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی انقلاب سبز گلستان؛ زهکشی ۵۰ هزار هکتار در سایه تحریم‌ها برگزاری مسابقات مقدماتی والیبال آقایان و تیراندازی بانوان در اولین المپیاد ورزشی کارکنان پست بانک ایران در تهران فولاد سنگان؛ پیشگام در توسعه شایستگی مدیران هشتمین جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان برگزار شد ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد رکورد ماهیانه تولید در واحد پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام از ابتدای راه اندازی واحد شکسته شد رشد ۶۱ درصدی پرتفوی”معین” نسبت به مدت مشابه بزرگ‌ترین شرکت قطعه‌سازی خودرو مشتری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد پرداخت وام ۲۵۷ میلیون تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خریداران خودروی وَن زنگ ریاست صیدی بر سازمان بورس و اوراق بهادار به صدا درآمد مدیرعامل آسیاتک: فیبر نوری تاثیر مستقیم در اقتصاد و توسعه دارد پاسخ شستا به خبر نادرست خرید سهام گروه اقتصاد مفید و شرکت گروه ملی فولاد پاداش هیأت مدیره صرفا به اعضای حقوقی پرداخت می‌شود نه نمایندگان آن‌ها

0

آخرین وضعیت عملیات لایروبی کانال کشتیرانی ولگا-خزر/ امکان تردد کشتی‌های با حجم بار ۵ میلیون تُن در ولگا از سال آینده

  • کد خبر : 105142
  • 01 آذر 1402 - 12:26
آخرین وضعیت عملیات لایروبی کانال کشتیرانی ولگا-خزر/ امکان تردد کشتی‌های با حجم بار ۵ میلیون تُن در ولگا از سال آینده

?️لایروبی کانال کشتیرانی ولگا-خزر از جمله تعهدات طرف روس جهت افزایش سطح تردد کشتی­‌ها در رودخانه ولگا است که اکنون عملیاتی شده و بر اساس گزارش­‌ها ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی، با برداشت ۱۱ میلیون تُن به شرایط باثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید که در چنین شرایطی، کشتی‌ها قادر خواهند بود به راحتی […]

?️لایروبی کانال کشتیرانی ولگا-خزر از جمله تعهدات طرف روس جهت افزایش سطح تردد کشتی­‌ها در رودخانه ولگا است که اکنون عملیاتی شده و بر اساس گزارش­‌ها ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی، با برداشت ۱۱ میلیون تُن به شرایط باثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید که در چنین شرایطی، کشتی‌ها قادر خواهند بود به راحتی با حجم بار بیش از ۵ هزار تُن در کانال حرکت کنند؛ چراکه رابطه مستقیمی بین افزایش عمق ولگا با افزایش ظرفیت بارگیری و تخلیه بنادر اصلی دریای خزر وجود دارد.
?️به گزارش روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کانال کشتیرانی ولگا-خزر مهمترین زیرساخت در مسیر سراسری خزر و حلقه مهم کریدور بین‌­المللی شمال- جنوب قلمداد می­‌شود؛ به نحوی که یکی از راه‌های مهم کریدور شمال- جنوب کانال ولگا بوده که قابلیت آن را دارد تا فدراسیون روسیه و کشور‌های اوراسیا را به کشور‌های آسیای مرکزی، خلیج فارس و شبه جزیره هند متصل کند.
بیشتر بخوانید?
https://mana.ir/fa/news/97607
@mananews

لینک کوتاه : https://sedayepool.ir/?p=105142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها