تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 35205 تاریخ انتشار : 26 تیر 1398

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر انجام خرید راهبردی در برخی فرآورده‌ها مثل دارو و تجهیزات پزشکی امکان پذیر است و به سازمان بیمه سلامت کمک می‌کنیم تا این اقدام را انجام دهد.

 

 به گزارش صای پول ،سعید نمکی در گفت‌وگو با خبرنگار آی هینا درباره وضعیت ارائه دهندگان خدمات سلامت برای اجرای خرید راهبردی خدمات سلامت افزود: سازمان بیمه سلامت باید خرید راهبردی خدمات را انجام دهد، اما مشکل این است که در حال حاضر راهی برای انجام این کار وجود ندارد. زیرا بخش خصوصی در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و بخش دولتی بسیار قوی است و باید برای حل این مشکل راهکاری یافت که به دنبال آن هستیم.

وی ادامه داد: برای اجرای خرید راهبردی خدمات سلامت، به دنبال این هستیم که تنوع ارائه دهندگان خدمات سلامت افزایش پیدا کند. یکی از راه‌های این اقدام، کمک و حمایت از بخش خصوصی و حمایت مناسب است.

وزیر بهداشت افزود: از طرفی باید سرانه‌ها پرداخته شده و بخش خصوصی به حدی از سود دهی برسد که با سرانه‌های دولتی، قادر به رقابت با بخش دولتی باشد.

نمکی بیان کرد: همچنین با این اقدام، به گونه‌ای عمل نمی‌کنیم که میزان پرداختی از جیب مردم در حوزه سلامت افزایش پیدا کند و تلاش می‌شود سرانه‌ها و یارانه‌هایی که باید به حوزه درمان پرداخت شود را خودمان بپردازیم

Twitter Google+ Facebook
383 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها