تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 35192 تاریخ انتشار : 26 تیر 1398

مدیرعامل پتروشیمی تندگویان با بیان اینکه با توجه به اینکه تولید این شرکت مازاد بر نیاز بازار مصرف است، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی برای صادرات فراهم شده است و درصورت مجوز مسئولین، ما آمادگی لازم برای صادرات را داریم که البته در این راه نیازمند ارتباط و هماهنگی بیشتر با گمرک هستیم.
به گزارش ص ای پول از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان،
سیدرضا قاسمی شهری و جمعی از مدیران ارشد پتروشیمی شهید تندگویان با حضور در اداره گمرک بندرامام خمینی (ره) با رحمت‌علی فلاح مدیرکل گمرک بندرامام خمینی (ره) وعلیرضا توکل فرد مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی (ره ) دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به شرایط و عرضه محصولات این پتروشیمی در بورس، گفت: درچند هفته اخیر بازار شرایط بسیار خوب و آرامی را سپری کرده و التهاب‌های گذشته با تمهیداتی که اندیشیده شده برطرف شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بسیار مناسبی برای صادرات فراهم شده و درصورت مجوز مسئولین، ما آمادگی لازم برای صادرات را داریم که البته در این راه نیازمند ارتباط و هماهنگی بیشتر با گمرک هستیم.
مدیر کل گمرک بندرامام خمینی (ره) در این دیدار با اشاره به شرایط مناسب همکاری دو مجموعه، ادامه داد: همکاران ما دراداره گمرک همواره درکنار پتروشیمی شهید تندگویان در سنگر اقتصاد به ویژه در زمینه صادرات حضور داشته و این آمادگی را هم داریم که برای مدیران و کارشناسان آن مجموعه دوره های آموزشی مرتبط با گمرک را برگزار نماییم .
فلاح با اشاره به اهمیت و جایگاه محصولات پتروشیمی شهید تندگویان گفت: محصولات این پتروشیمی از تنوع بسیار برخورداراست و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. علاوه بر این در خانه تک تک ایرانیها مورد استفاده قرار می‌گیرد و زمینه ایجاد اشتغال و همچنین ارزآوری برای کشور را نیز فراهم کرده است.
گفتنی است پتروشیمی شهید تندگویان تولید کننده محصولات مهم و استراتژیک اسید ترفتالیک خالص (PTA) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) است که در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره ) واقع شده است.

Twitter Google+ Facebook
665 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها