تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 34575 تاریخ انتشار : 15 تیر 1398

 

در پی موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کارگری شرکت کننده در مسابقات جهانی اسپانیا با کسب ۳۶ مدال طلا و مجموع ۷۵ مدال رنگارنگ، قهرمانى تیم ملى کاراته کارگران ایران و کسب اولین مدال طلاى جودوى بانوان، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی این موفقیت‌ها را به عموم مردم، کارگران و ورزشکاران قهرمان کارگر، سرپرستان و مربیان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش صدای پول از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام دکتر مصطفی سالاری چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

موفقیت کاروان ورزش کارگری کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا ، خبر مسرت بخشی برای جامعه شریف کارگری کشورمان است. بدون تردید این پیروزی‌ها الگوی بسیار موفقی را پیش روی جامعه شریف کارگری قرار خواهد داد تا با انگیزه‌ و امید مضاعف و با حفظ نشاط و سلامت خود در  عرصه‌های کار و تولید، به فعالیتشان ادامه دهند.

سازمان تامین اجتماعی همواره از ورزش کارگران حمایت کرده و سلامتی و شادابی کارگران عزیز از اهداف مهم این مجموعه خدمت رسان است.

اینجانب کسب موفقیت و افتخار آفرینی نمایندگان شایسته کارگران کشورمان در عرصه رقابت‌های جهانی را صمیمانه به عموم مردم، کارگران، کارگران قهرمان، سرپرستان و مربیان عزیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این افتخار آفرینی زمینه ساز توسعه هرچه بیشتر ورزش کارگری در کشور عزیزمان باشد.

Twitter Google+ Facebook
390 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها