تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 34207 تاریخ انتشار : 4 تیر 1398

در حالی که قرار بود اواخر سال گذشته دبیرکل سندیکای بیمه گران براساس اساسنامه جدید انتخاب شود اما از آنجایی که این اساسنامه هنوز به تصویب شورایعالی بیمه نرسیده، اعضا مهلتی دوماهه برای آن تعیین کردند.

به گزارش  صدای پول از ایبِنا، اساسنامه فعلی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ نهم تیرماه ۱۳۸۳ به تصویب شورای عالی بیمه رسیده و قرار است با توجه به تحولات فراوانی که طی سال های اخیر در صنعت بیمه و اقتصاد کشور رخ داده، به روز رسانی شود.

اساسنامه جدید سندیکای بیمه گران در ماه های گذشته در شورای عمومی، کارگروه ها و کمیسیون های مربوطه در این سندیکا چندین بار مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب اعضای شورای عمومی سندیکا نیز رسیده، اما این اساسنامه هنوز به تایید شورایعالی بیمه نرسیده است.

دوره دبیرکلی سیدمحمد علیپور یزدی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بر این تشکل صنفی ۱۶ اسفندماه سال گذشته به پایان رسید و قرار بود ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ انتخاب دبیرکل انجام شود که مذاکرات مدیران عامل بیمه ای عضو  شورای عمومی سندیکا به نتیجه نرسید و به جلسه بعد موکول شد.

با این حال در آخرین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران، اعضا توافق کردند تا دو ماه دیگر منتظر تصویب اساسنامه جدید سندیکا در شورایعالی بیمه بمانند و در صورت تصویب این اساسنامه، انتخابات را براساس آن برگزار کنند و اگر موضوع اساسنامه جدید به نتیجه نرسید برگزاری انتخابات براساس اساسنامه فعلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

Twitter Google+ Facebook
328 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها