تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 32436 تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398

حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت بر عزم این بانک برای حمایت همه جانبه از تولید ملی در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش  صدای پول ، حق وردی در گفت و گویی با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی از سوی بانک تجارت برای حمایت از کالای ایرانی طی سال گذشته گفت: بانک تجارت در سال گذشته با پرداخت ۲۳٫۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۲٫۵۸۹ بنگاه کوچک و متوسط در سطح کشور گامی بلند را در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای نیروی کار کشور برداشته است.
قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت در ادامه به سایر تسهیلات پرداخت شده توسط این بانک با موضوع حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۹۷ بانک تجارت به ۴۶٫۴۴۷ نفر از متقاضیان تسهیلات خرید خودرو پرداخت نموده که مجموع تسهیلات پرداختی در این بخش به بیش از ۷٫۹۴۲ میلیارد ریال بالغ می شود. تسهیلات پرداخت شده علاوه بر ایجاد رونق در صنعت خودروسازی کشور زمینه ساز اشتغال پایدار برای فعالان این صنعت را نیز فراهم کرده است.
همچنین در راستای حمایت بیش از پیش از تولید داخلی و تشویق هموطنان به استفاده از کالای ایرانی، بانک تجارت در این مدت بالغ بر ۶٫۹۹۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید کالا به ۴۷٫۵۰۷ نفر پرداخت کرده است.
حق وردی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید راهگشای کشور برای عبور از تنگنا های اقتصادی است یادآور شد: بانک تجارت با اتخاذ تدابیر ویژه فعالیت‌های خود در سال جاری را در راستای حمایت از رونق تولید سوق داده است.

Twitter Google+ Facebook
285 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها