تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 32026 تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1398

بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر ایران در اواخر سال گذشته با طراحی و اجرای طرح «مهر دانا» در سراسر کشور کوشیدند تا ضمن برقراری پیوند دوباره بین نظام بیمه و بانکداری اسلامی در کشور، نسبت به تامین مالی بیمه‌نامه‌های مورد نیاز مردم اقدام کنند.

به گزارش صدای پول ، یکی از دغدغه‌های همیشگی بخش قابل‌توجهی از مردم جامعه، تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه خودرو بوده و است. هر چند طبق قانون داشتن بیمه شخص ثالث برای دارندگان خودرو الزامی است، با این حال هنوز تعداد زیادی از رانندگان خودرو در سراسر کشور به‌دلیل نداشتن تمکن مالی مناسب، از داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث محروم هستند که همین مساله باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این افراد شده است.
برای رفع این مشکل بیمه دانا طرحی را عملیاتی کرد که به «مهر دانا» مشهور شد. طبق این طرح که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهرایران منعقد شده، متقاضیان می‌توانند به دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و بدون نیاز به مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش‌سوزی مورد نیاز خود را تهیه کنند.
طبق این تفاهم‌نامه که برای اولین بار در صنعت بیمه و بانک کشور اجرا می‌شود، اقشار مختلف جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و تمامی سهامداران سهام عدالت می‌توانند بدون مراجعه به بانک، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون ضامن، تسهیلات بانکی دریافت کرده و نسبت به تهیه بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

Twitter Google+ Facebook
807 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها