تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 31721 تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1398

بانک ملی ایران در سال ۹۷ بیشترین میزان سپرده های بانکی را در میان بانک های تجاری جذب و بالاترین میزان تسهیلات را نیز پرداخت کرد.

 به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عملکرد این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات در سال گذشته قابل توجه است به طوری که بیشترین میزان تسهیلات پرداختی بانک های تجاری توسط این بانک پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته با دارا بودن سهمی معادل ۱۶.۱۳ درصد از کل، حائز رتبه اول تسهیلات اعطایی میان بانک های تجاری است. همچنین بانک ملی ایران رتبه اول مجموع کل سپرده ها را در میان بانک های تجاری در اختیار دارد و مبلغ کل سپرده های آن در پایان اسفندماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ بیش از ۲۷ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، این بانک در پایان اسفندماه سال گذشته با بیش از ۲۵ درصد سهم در مجموع سپرده های موثر اعم از سپرده های بلند مدت، کوتاه مدت، پس انداز و جاری، بین بانک های تجاری بیشترین سهم را داراست و در رتبه اول قرار دارد.

همچنین بانک ملی ایران در مدت مذکور در سپرده قرض الحسنه پس انداز با سهم ۲۷ درصدی، در سپرده سرمایه گذاری بلند مدت با سهم ۳۲.۰۴ درصدی و در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت با سهم ۱۷.۸۹ درصدی رتبه اول بانک های تجاری را در اختیار دارد.

Twitter Google+ Facebook
395 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها