تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 30786 تاریخ انتشار : 28 فروردین 1398
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نشستی با کارکنان شعب بیمه ای غرب تهران ضمن شنیدن نقطه نظرات آنان به سوالات مختلف کارکنان واحدهای اجرایی این سازمان پاسخ داد.

به گزارش صدای پول از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا در دهمین نشست هم اندیشی با کارکنان سازمان تامین اجتماعی که با حضور همکاران اداره کل غرب تهران و شعب تابعه آن برگزار شد، گفت: امروز ما شنونده سخنان همکاران سازمان هستیم که بیشترین آشنایی را با وضعیت خدمت رسانی در حوزه بیمه ای سازمان دارند و بهترین پیشنهادات برای اصلاح امور نیز توسط همکاران ارائه می شود.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی بزرگ و ارزشمند است که بدون اتکا به درآمد دولت به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی می کند، افزود: بودجه امسال این سازمان ۱۲۲ هزار میلیارد تومان است که برای خدمت رسانی به جامعه هدف هزینه می شود.
زدا با بیان اینکه توسط سازمان تامین اجتماعی در بهمن و اسفند ۹۷ کار بسیار بزرگی انجام گرفت، اظهار داشت: در این ۲ ماه حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش این سازمان هزینه شده است و امیدوارم روند موفقیت آمیز خدمت رسانی این سازمان به خوبی تداوم یابد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حوزه فن آوری اطلاعات مشکلاتی وجود دارد، گفت: دلیل آن هم ناشی از نداشتن برنامه اصولی در حوزه آی تی سازمان است که باید در این رابطه اقدام و چنین برنامه ای را باید طراحی کنیم.در زمان طراحی نرم افزارها باید آثار آن بر واحدهای مختلف را شناسایی کنیم.در زمان صدور بخشنامه ها باید نرم افزار مورد نیاز و بسته آموزشی نیز ارائه شود.
وی با بیان اینکه ارزیابی واحدها باید سازمان تامین اجتماعی را به سوی بهبود عملکرد هدایت کند و بایستی شاخص های ارزیابی واحدهای تخصصی نیز بر همین اساس انجام شود، اظهار داشت: نحوه آمارگیری و پایش عملکرد واحدهای اجرایی نیز بایستی بر اساس معیارهای دقیق انجام شود.
زدا گفت: در دوران گذار از سیستم های سنتی به الکترونیک هستیم و بعد از تکمیل این برنامه باید تشکیلات این سازمان را بازنگری کنیم. ایجاد معاونت منابع انسانی از اولویتهای ایجاد تشکیلات جدید خواهد بود.
وی تصریح کرد: ورود، نگهداشت، ارتقاء و خروج نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی باید مورد توجه و منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان باید در اولویت باشد.آموزش کارکنان برای استفاده از سامانه متمرکز خدمات غیر حضوری پیگیری شود.
زدا افزود: از دوسال پیش بخشودگی جرائم تنها برای کارفرمایان خوش حساب اجرا می شود و این قانون دایمی است. قانون فعلی به نحوی تنظیم شده است که کارفرمایان خوش حساب در زمان مواجهه با مشکلات ناشی از تحریم، نوسانات نرخ ارز و سایر مسائل از این مزایا استفاده کنند.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف این سازمان از مسائل مهم است و در این زمینه در آینده نزدیک برنامه های مناسب ارائه می شود.
زدا افزود: برنامه واحدهای بازرسی بایستی متناسب با نیاز سازمان ارتقا یابد و برای افزایش کیفیت و دقت بازرسی ها برنامه ریزی شود.
وی با بیان اینکه با توجه به سابقه حادثه پلاسکو و الگو برداری از اقدامات انجام شده در آن زمان، طرحی به دولت ارائه داده ایم، گفت: در استانهای سیل زده تمام کسانی که شغل خود را از دست داده اند اعم از اینکه بیمه شده باشند یا نباشند در صورت مساعدت دولت از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.
زدا تاکید کرد:برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان سازمان از طریق نشست های هم اندیشی اهمیت بالایی دارد و زمینه ساز شناخت بیشتر از کارکنان سازمان می شود.مطالب مطرح شده از سوی همکاران پیگیری می شود و پیشنهادات مطرح شده نیز مورد توجه قرار می گیرد.
ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران نیز در این جلسه گفت: از سرپرست سازمان برای برگزاری جلسات هم اندیشی با کارکنان تشکر می کنم و این جلسات فرصتی مناسب برای دریافت نظرات کارکنان است.
وی ادامه داد: مدیریت سازمان تامین اجتماعی عملکرد این مجموعه را به خوبی رصد می کند و از تلاش های همکاران آگاه است. تلاش قابل تقدیری صورت گرفته که منجر به بهبود خدمت رسانی به جامعه هدف شده است.
حیدری گفت: برای گفتمان سازی و ارتباط مناسب به مراجعه کنندگان طرح شکوه همدلی را در شعب تامین اجتماعی غرب تهران دنبال می کنیم.

 

Twitter Google+ Facebook
284 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها