تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 30698 تاریخ انتشار : 26 فروردین 1398

علیرضا پورحسین طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به سمت مدیر شعب استان آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، طی مراسمی با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران با اهدای حکم مدیرعامل، علیرضا پورحسین به عنوان مدیر شعب استان آذربایجان غربی منصوب شد و از زحمات و تلاش های علی نوروزی تجلیل به عمل آمد.
در متن این حکم آمده است:
« نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به عنوان مدیر شعب استان آذربایجان غربی بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.»
همچنین، با اهدای لوحی از تلاش های علی نوروزی برای دستیابی به اهداف و برنامه های ترسیمی بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر شد.
در متن این تجلیل آمده است:
«بدینوسیله از دوران همکاری جنابعالی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی قدردانی و تشکر می‌نماید. یقیناً بخشی ازموفقیت‌های بانک در استان مذکور مرهون تلاش‌های جنابعالی در این دوران بوده است.
امیدوارم در سایه توجهات خداوند متعال در همه مراحل زندگی موفق و کامیاب باشید.»

Twitter Google+ Facebook
274 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها