تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 30059 تاریخ انتشار : 6 فروردین 1398

درجریان بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از مناطق سیل زده شمال کشور، معاون مدیر عامل بیمه تجارت‌نو از شناسایی و ارزیابی بیش از ۹۰ درصدخسارت‌هایی که مشمول پوشش این بیمه می‌شوند،خبرداد.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی؛ ابوطالب قره‌چماقلو و هیئت همراه که ازنخستین روز وقوع حادثه درمناطق سیل زده حاضر و درآنجا مستقرشده اند در این دیدار که پنجم فروردین صورت گرفت، گزارش مبسوطی از فرایند بررسی شرایط و ارزیابی خسارت های به وجود آمده، ارائه کردند.
معاون مدیر عامل بیمه تجارت‌نو درخصوص شرح اقدامات انجام شده گفت: به جز منطقه آق‌قلا که سطح آب روند ارزیابی خسارت را مختل کرده است، درسایر مناطق سیل زده شمال کشور بیش از ۹۰ درصد خسارت‌ها شناسایی و ارزیابی شده که دراسرع وقت مبالغ مورد تایید به بیمه گذاران زیان دیده پرداخت خواهد شد.
پرویزفتاح پس از استماع گزارش های ارائه شده، ضمن تشکر ازحضور به موقع، مستمر و پیگیری‌های تیم اعزامی تجارت‌نو، تامین پوشش بیمه ای برای مددجویان کمیته امداد را اقدامی مهم و به جا برشمرده و افزود: امروز به دنبال حوادث به وقوع پیوسته، بیمه در اولین فرصت به یاری مددجویان آمده و مسئولانه درصدد جبران خسارت آن هم درکوتاهترین زمان ممکن است که چنین رفتار ارزشمندی را باید ارج نهاد.
در ادامه قره‌چماقلو جهت استفاده بهینه مددجویان از خسارت های دریافتی پیشنهاداتی را مطرح کردکه با استقبال فتاح از این راهکارها، برخی در دستورکار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارگرفت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان بازدید خود از مناطق سیل زده درحضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران کل امداد استان‌ها ازاحساس مسئولیت مدیران ارشدبیمه تجارت‌نو که درمنطقه تا حصول نتیجه نهایی مستقر شده اند، باردیگر قدردانی کرده و تعهد این مجموعه را موجب دلگرمی مددجویان حادثه دیده دانست.
گفتنی است پس از گذشت چند روز از سیل تخریب گر شمال؛ تیم های ارزیابی خسارت بیمه تجارت‌نو درحال اتمام این مهم در استانهای مازنداران ،گلستان و خراسان شمالی هستندکه معاون مدیر عامل و هئیت همراه پس از بازدید های میدانی از دو استان مازندران و گلستان جهت بررسی دوباره روند ارزیابی خسارت، دیدار با مددجویان حادثه دیده و ارائه خدمات بیشتر به هموطنان سیل زده باردیگرعازم خراسان شمالی شدند.

Twitter Google+ Facebook
261 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها