تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 27753 تاریخ انتشار : 26 دی 1397

حجت‌الله مهدیان ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات‌مدیره این بانک در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کرد.

 به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات‌مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک صبح امروز در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کردند.

عبداللهی رییس هیات‌مدیره اسکاد بابیان اینکه این اتحادیه از مشتریان نخستین صندوق تعاون کشور سابق و بانک توسعه تعاون در شرایط فعلی می‌باشد گفت: اتحادیه اسکاد به‌عنوان یک شبکه تامین و توزیع کشور در کالا و مایحتاج ضروری، نقش کلیدی در این برهه از زمان به نسبت گذشته داشته و خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از فرصت‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت با استفاده از ظرفیت بخش تعاون امکان‌پذیر است گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای می‌تواند نقش مؤثر و کاربردی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ایفا نماید.

رییس اتحادیه اسکاد در اینباره افزود: ایجاد انسجام درون بخشی و تعامل و همکاری فی‌مابین موجب می‌شود که بتوان با استفاده از حمایت‌های اعتباری بانک توسعه تعاون نسبت به تأمین به‌موقع کالا و اقلام مایحتاج و ضروری مردم اقدام و متعاقب آن با بهره‌گیری از شبکه توزیع تعاونی‌های مصرف و با حذف روندهای غیرضروری و زائد با هزینه کمتر کالا را به دست مردم رساند.

عبداللهی ضمن تقدیر و قدرشناسی از تلاش و خدمات بانک توسعه تعاون اعلام داشت: در شرایط فعلی در جنگ اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه قرارگرفته‌ایم و بی‌تردید با مأموریت سنگین و مهمی که در حوزه تهیه و تأمین بر عهده این اتحادیه گذاشته‌شده است، انتظار حمایت حداکثری از بانک توسعه تعاون را می‌طلبد و بی‌تردید در این شرایط می توان بار دیگر برای بازخوانی و تجدیدنظر نسبت به ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاون، اتحادیه‌های سرا سری، شرکت‌های تعاونی و بانک توسعه تعاون گام‌های اساسی برداشت.

رییس اتحادیه اسکاد و سایر اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه تلاش برای کمک به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و ارتقاء توانمندی مالی این بانک را برای گسترش فعالیت تعاون گران جزء برنامه‌های جدی خود تلقی کرده‌اند و دراین‌باره تأکید نمودند بی‌تردید به هر میزآن‌که بر ظرفیت و توانمندی مالی و قدرت تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون از طریق افزایش سرمایه بانک و همچنین هدایت نقدینگی موجود در بخش تعاون افزوده شود به همان مقدار می‌توان شاهد رشد و اعتلای فعالیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی شد.

شایان‌ذکر است که این جلسه با حضور سایر مدیران اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف استانی، اعضاء هیئت‌رئیسه اتحادیه سرا سری تشکیل شد و مطالبی به‌نوبت پیرامون همکاری و تعامل بیشتر مطرح گردید.

Twitter Google+ Facebook
240 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها