تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 26141 تاریخ انتشار : 25 آذر 1397

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور استاندار و جمعی از صنعتگران استان اردبیل برگزار شد، گفت: واحدهای تولیدی که مشکل سرمایه در گردش دارند در اولویت حمایت قرار دارند.

 به گزارش صدای پول  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این بانک مهری در این جلسه افزود: اولویت بعدی، حمایت از طرح های نیمه تمام بوده تا با تکمیل و اتمام این طرح ها به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار کمک شود.

مهری اشاره کرد: پشتیبانی از طرح های توسعه، صادرات محور و اشتغالزا از دیگر اولویت های بانک محسوب می شود و از همه ظرفیت ها در جهت کمک به طرح ها و واحد هایی که مشکل دارند استفاده خواهیم کرد تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن نسبت به حمایت از واحدهای تولیدی استان که درصد بالای اشتغال را ایجاد کرده اند قول مساعد داد و تصریح کرد: حمایت از واحدهای صنعتی که چرخ اقتصادی کشور را می چرخانند، از وظایف بانک ها بوده و این بانک در راستای تسهیل در امر فعالیت این واحدها همکاری خواهد داشت.

وی همچنین عوامل موفقیت شرکت های تولیدی را دارا بودن دانش پیشین، تجربه و داشتن شبکه تامین و توزیع دانست و اشاره کرد حسن شهرت در راه اندازی واحدهای تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل که در این جلسه حضور داشت ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند بانک صنعت و معدن در این استان گفت: داشتن بازار مصرف مناسب برای محصولات تولیدی مهمترین شرط در حمایت از سرمایه گذاران صنعتی در استان می باشد وآن دسته از واحدهایی که بازاریابی مناسبی برای تولید خود دارند، در اولویت دریافت تسهیلات سرمایه در گردش قرار می گیرند.

به گفته وی، باید با رونق بخشی به تولید و یافتن بازارهای مناسب در آن سوی مرزها زمینه صادرات محصولات واحدهای صنعتی در استان را فراهم کرد. در ادامه بازدید از استان مهری در دیدار با کارکنان بانک صنعت و معدن که در محل شعبه این بانک برگزار گردید گفت: اقدامات متعددی درحمایت از سرمایه گذارها در دستور کار قرار دارد که از مهمترین آنها ارایه مشاوره تخصصی در حوزه های فنی و راه اندازی کسب و کار است و این آمادگی وجود دارد تا به صنعتگران و معدنکاران در زمینه سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی با توجه به فلسفه وجودی بانک و داشتن نیروهای متخصص مشاوره تخصصی ارایه دهیم.

مهری تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های بانک صنعت و معدن شناسایی قابلیت های درونی استان ها است و این استان با داشتن قابلیت های ویژه در بخش کشاورزی، معدنی و هم مرز بودن با جمهوری آذربایجان می تواند برای سرمایه گذاری در طرح های صادرات محور جذابیت ویژه ای داشته باشد. در پایان این جلسه نیز هر یک از کارکنان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

Twitter Google+ Facebook
303 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها