تیتر خبرهای روز :

تبلیغات
کد خبر : 24117 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷

بانک ملی ایران با خدمت بانک آفیسر خود در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتریان قرار دارد و تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

 

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک آفیسر خدمتی است که به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و بر اساس این خدمت بانک در هر مکان و هر زمان، در کنار مشتری قرار می گیرد و درواقع رابطه مشتری و بانک تسهیل می شود.

این محصول که حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است، یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود که در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شده و امسال نیز با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.

این خدمت نقش بسزایی در ارایه خدمات به مشتریان ویژه بانک دارد و می تواند موجب افزایش رضایت و سطح وفاداری مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شود.

بانک ملی ایران به همین منظور با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری «اکانت آفیسر» ویژه ای را نیز اختصاص می دهد که علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.

اکانت آفیسرها درواقع رابط میان شعبه و مشتری هستند که از میان نیروهای نخبه و توانمند انتخاب شده و دوره های آموزشی فنی را گذرانده اند.

Twitter Google+ Facebook
44 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها