تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 22151 تاریخ انتشار : 26 شهریور 1397

مشارکت موثر بانک صادرات ایران در ساخت و راه‌اندازی سد تنگ ارم دشتستان استان بوشهر، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در همین حال لوح تقدیر مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان بوشهر در مراسمی که به مناسبت افتتاح و بهره‌برداری سد تنگ ارم شهردشتستان برگزار شد، توسط حسین‌علی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهمن متین‌راد، مدیر شعب این بانک در استان بوشهر اهدا شد.
در این لوح آمده است: «ساخت و بهره‌برداری از سد تنگ ارم دشتستان با هدف تامین آب شرب اضطراری و کمک به احیاء و تعادل‌بخشی به منابع آب‌های زیر زمینی و استفاده بهینه از روان‌آب‌های فصلی، برگی زرین از توانمندی‌های کارشناسان و متخصصین ایران اسلامی و گامی دیگر در پیشرفت و توسعه استان (بوشهر) است. ضمن سپاس و قدردانی از حمایت‌ها و مشارکت مالی بانک صادرات استان در فرایند تامین اعتبارساخت تنگ ارم، این لوح تقدیر به رسم یادبود تقدیم حضور می شود….»
بر اساس این گزارش، این سد که با سرمایه‌گذاری ٢٠٠ میلیارد ریال طی ۵ سال به بهره‌برداری رسیده است، حجم ذخیره‌سازی ۴ میلیون متر مکعب آب را دارد و به منظور تقویت سفره آب‌های زیر زمینی و کشاورزی منطقه روستایی و عشایری تنگ ارم، ده‌رود و سایر روستاهای پایین‌دستی و مجاور  ساخته شده و حل مشکل آب آشامیدنی مردم این منطقه از اولویت‌های مهم ساخت این سد است.
بانک صادرات ایران از ابتدای فروردین تا ٢٢ شهریور سال جاری ١٢ هزار و ٣۴١ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر۴ هزار و٣١٨ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اقتصادی استان بوشهر پرداخت کرده است. اعطای ٧٩۶ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی، ۵٠ فقره در بخش صنعت و معدن، ٨ هزار و  ٩٠٧ فقره در بخش خدمات و بازرگانی، یک هزار و ١٢۴ فقره در بخش صادرات و یک هزار و ۴۶۴ فقره تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان  طی این مدت موجب تحرک بیشتر در اقتصاد این منطقه شده است. از این میزان یک هزار و ٢٨٠ فقره  انواع وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ١٩۶ میلیارد ریال در اختیار اقشار نیازمند به صورت وام ازدواج و تهیه جهیزیه،  وام مسکن اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی ، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و … قرار گرفته که نقش پر رنگی در زدودن چهره فقر از مناطق کمتر توسعه یافته این استان داشته است.

Twitter Google+ Facebook
250 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها