تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 22146 تاریخ انتشار : 26 شهریور 1397
بانک‌پاسارگاد در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌الکترونیک و افزایش آگاهی هم‌میهنان جهت جلوگیری از سوء‌استفاده افراد سودجو، طریقه استفاده از این خدمات را از سیمای داخلی پاسارگاد به مشتریان آموزش می‌دهد.

به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: از سال ۱۳۸۷، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد، برخی از واحدهای ستادی و شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد، مجهز به تجهیزاتی شده‌اند که تحت‌عنوان شبکه سیمای پاسارگاد، امکان مدیریت محتوا به صورت متمرکز را فراهم کرده‌است.

وی ادامه داد: از طریق شبکه سیمای پاسارگاد، می‌توان محتوای مورد نظر اعم از متنی و تصویری را به صورت یکپارچه و هماهنگ در کلیه‌ی ال‌سی‌دی‌ها، پخش کرد و پیام‌های مختلف آموزشی، تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و … را به اطلاع همکاران و مشتریان رساند.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد به‌عنوان یک بانک سبز، علاوه بر آموزش بانکداری الکترونیک در سیمای داخلی پاسارگاد، برای مشتریان و سازمان‌هایی که اعلام آمادگی کنند، به‌صورت رایگان دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند و این اقدام همچنان در این بانک در حال پیگیری است؛ چراکه بهره‌مندی از خدمات بانکداری‌الکترونیک گامی اساسی در راستای حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک ارتباط برقرار کنید.

Twitter Google+ Facebook
209 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها