تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 19958 تاریخ انتشار : 23 مرداد 1397

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در اولین همایش نقش تعاونی‌های دهیاری در توسعه روستائی گفت: این بانک برای حمایت از طرح‌های اشتغالزائی تعاونی‌های روستائی تسهیلات مناسبی درنظر گرفته است.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، فرحی تصریح کرد: با تمهیداتی که معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته‌اند، امکان پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت توسط بانک های عامل از جمله پست بانک ایران فراهم شده است.
وی افزود: حضور ۷ هزار باجه پست‌بانک‌ایران در روستاها از مزایائی است که امکان برخورداری روستائیان از تسهیلات صندوق توسعه ملی و قانون ایجاد اشتغال پایدار را با شرایط سهل و مناسبی برای آنان فراهم نموده است.
فرحی نقش تعاونی‌های روستائی و مدیران عامل این تعاونی‌ها در رونق اقتصاد و اشتغال روستاها را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این تعاونی‌ها برای تأمین مالی طرح‌های خود می‌توانند به مدیریت‌های شعب پست‌بانک در استان‌ها مراجعه کرده و از تسهیلات مناسب این بانک برخوردار شوند.
گفتنی است: همایش مذکور با حضور دکتر رضوی معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری، محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل بانک‌های عامل صندوق توسعه ملی و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی روستائی کشور ۲۲ مرداد در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش در تهران برگزار گردید.

Twitter Google+ Facebook
155 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها