تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 19888 تاریخ انتشار : 23 مرداد 1397

سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم در مراسم افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: استقبال مردم از خدمات این بانک نشان دهنده آن است که همه بسترها برای توسعه بانکداری اسلامی در کشور مهیا می باشد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، فرماندار شهرستان رباط کریم بیان داشت: آنچه ما به آن قائل هستیم این است که در سایه سار نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت وجود دارد.
وی با اشاره به صحبت های مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: مردمی که دغدغه معیشت اولویت اولشان می باشد و در حدود بیست روز نزدیک به سه میلیارد تومان در این بانک سرمایه گذاری می کنند، نشان دهنده این است که همه بسترها برای ایجاد بانکداری اسلامی فراهم است.
ساداتی، تصریح کرد: امیدواریم که با اخلاق و رفتار و گفتمانی مناسب و پاسخگویی شفاف، بتوان حداقل نیازهای مردم در حوزه اقتصادی را پاسخ داد.
وی با بیان اینکه ما در دو شهر پرند و نصیر شهر هم آمادگی داریم که شرایط را برای ایجاد مجموعه بانک قرض الحسنه مهرایران فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: بسترهایی که نیازمند حمایت ما باشند دریغ نخواهیم کرد و انشالله این سنت اسلامی قرض الحسنه در تمامی بخش های سیستم بانکی کشور ساری و جاری شود که مطمئنا می تواند در کاستن از آلام مردمی که نگاهشان به پرداخت های قرض الحسنه ای است موجب امید و آرامش باشد.

Twitter Google+ Facebook
188 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها