تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 16496 تاریخ انتشار : 3 تیر 1397
محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در دیدار باعلی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر نقش موثر در تامین مالی طرح های صنعتی کشور بویژه استان همدان قدر دانی کرد.
به گزارش صدای پول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، نیکبخت در این دیدار گفت : بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح های زیرساختی توسعه ای نظیر پتروشیمی ، سیمان ، فولاد ، نیروگاه وصنایع ریلی درکشور نقش چشمگیری داشته است.
وی بیان داشت : تاثیر خدمات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور قابل مشاهده است و هر جا که طرح بزرگی به بهره برداری می رسد نام این بانک نیز به عنوان تامین کننده مالی به چشم می خورد.
در دیدار یاد شده افخمی با اشاره به نقش بانک صنعت و معدن در تامین مالی طرح های استان همدان گفت: این بانک توانسته با حمایت از طرح های صنعتی این استان به رونق و توسعه صنعت و تولید همدان کمک شایانی کند و تمام تلاش خود را برای رونق بخشی بیشتر پروژه های زیرساختی استان خواهد کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک توانسته است در کنار اعطای تسهیلات به عنوان مشاور در کنار تولید کنندگان داخلی نقش مهمی را در تولید و ایجاد اشتغال در کشور ایفا نماید.
وی افزود: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای و تخصصی توانسته است گام های بزرگی را در مسیر پیشرفته و توسعه کشورمان بر دارد، این بانک در حوزه صنعت، معدن و زیرساخت موفق شد تا با تأمین مالی ۶ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و ۲۴ نیروگاه کوچک مقیاس، قریب به ۳۰۰۰ مگاوات، به ظرفیت شبکه برق کشــور اضافـه نماید.
افخمی خاطرنشان کرد: همچنین این بانک تأمین مالی اولین قطار سریع الســـیر کشــور (تهران-قم-اصفهان) را با ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار عملیاتی کرده که در حال اجراست، علاوه بر آن ۳ واحد آب شیرین کن هر یک به ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مکعب در روز برای تأمین آب صنایع فولادی جنوب کشور، تأمین مالی شده که برخی از آنها گشایش اعتبار شده اند.
Twitter Google+ Facebook
130 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها