- صدای پول - https://sedayepool.ir -

همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور با مشارکت پست‌بانک‌ایران برگزار شد

همایش یک روزه معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور با حضور مدیران کل حوزه معاونت عمران، توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور و معاونان و مدیران کل مستقل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با مشارکت پست بانک ایران درمحل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: در همایش مذکور مهندس هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور اظهارداشت: باید به سمت کارائی بیشتر و بهبود بهره‌وری حرکت کرده و با ورود به مرحله اصلاح نرم افزارها، رفتارهای مدیریت گذشته را تغییر دهیم.
وی بر ضرورت تشکیل سه کارگروه؛ قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها، ساختار و جایگاه وزارت کشور و هماهنگی بین بخشی تأکید نمود و افزود: این مهم می‌تواند به بهبود روش‌های مدیریت و فراهم ساختن شرایط برای عملکرد آگاهانه در ارائه خدمات در حوزه مأموریت خود کمک کند.
خندان‌دل با اشاره به جایگاه مهم معاونان عمرانی استانداری‌ها در بهبود شیوه‌های خدمت‌رسانی ازطریق طرح مسائل مهم در کارگروه‌های سه‌گانه گفت: شما ذی‌صلاح‌ترین افراد برای شناخت مسائل عمرانی استان‌ها و ارزیابی وضع موجود و حرکت در جهت بهبود بهره‌وری هستید.
گفتنی است: در همایش مذکور مدیران کل حوزه معاونت عمران، توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور، معاونین و مدیران کل مستقل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به موارد مطروحه از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌ های سراسر کشور پاسخ دادند.