تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 10648 تاریخ انتشار : 21 اسفند 1396

 

به گزارش صدای پول به نقل از روابط عمومی شرکت میدکو، روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ اولین کاتد مس به روش تانک بایو لیچینگ ( استحصال مس با استفاده از باکتری) در مجتمع مس و کاتد مسی شرکت بابک مس ایرانیان با حضور آقای دکتر پورمند؛ مدیرعامل هلدینگ میدکو و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه تولید شد.
در این مراسم آقای دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و رییس هیأت مدیره میدکو در تماس تلفنی اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی نه تنها برای میدکو بلکه برای کشور ایران است ، ایران تنها کشوری است که توانست با درایت، شجاعت، مدیریت و تلاش مجدانه مدیران متخصص میدکو برای اولین بار در دنیا به این مهم دست پیدا کند.
سپس جناب آقای دکتر پورمند در بیانات خود فرمودند: امروز روزی تاریخی برای صنعت مس در دنیا است. این مهم امری است شجاعانه از طرف فرزندان این انقلاب و هدیه ای است به ملت بزرگ ایران و در رأس آنها جناب آقای دکتر قاسمی و گروه مالی پاسارگاد که همواره با حمایت های بی دریغ ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند .
از مزایای اصلی روش تانک بایولیچینگ میتوان به حذف کوره های ذوب و درنتیجه کاهش قابل ملاحظه آلایندگی و همچنین صرفه جویی در مصرف آب و منابع انرژی در راستای حمایت از محیط زیست و مسوولیت های اجتماعی اشاره کرد.

Twitter Google+ Facebook
187 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها