تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50809 تاریخ انتشار : 17 تیر 1399

یکی از استراتژی‌های محوری شرکت بیمه کوثر، پاسخگویی سریع و صریح به درخواست‌های مشتریان است چون اجرای صحیح اصل مشتری‌مداری، حمایت از ارزش‌های والای انسانی را به‌دنبال دارد.
به گزارش صدای پول از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونان و مدیران برای بررسی میزان رضایت مشتریان و شنیدن انتقاد و پیشنهاد ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران دانشگاه صنعتی مالک اشتر با آنان دیدار کرد و ضمن بیان مطلب فوق، افزود: دیدار چهره‌به‌چهره با بیمه‌گذاران به‌منظور ارتباط نزدیک و مستمر و اهتمام در رفع مسایل آن‌ها با تکریم و حفظ کرامت انسانی ضروری است.
?مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این دیدارها یکی از راه‌های شناسایی و رفع دغدغه بیمه‌گذاران است، خاطرنشان‌کرد: دیدارهای چهره به چهره می‌تواند مدیران شرکت را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر یاری دهد و فرصت ارایه خدمت به‌نحو احسن به بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان را فراهم کند.
?وی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور، اگرچه شیوع ویروس کرونا موجب سختی دیدارهای حضوری شده است، اما با توجه به اینکه دیدار با بیمه‌گذاران می‌تواند به شناسایی مستقیم نیازهای آن‌ها منجر شود، می‌توان و باید با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دیدارها را به سرانجام رسانید.
?مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و برقراری ارتباطی دوسویه با مشتریان شرکت، ارایه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران، افزایش رضایت‌ آنان با شناسایی نیازهای‌شان و ارایه خدمات مطلوب، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بیمه کوثر است، تصریح‌کرد: گرچه تاثیر بحران شیوع کوید۱۹ بر تمام بخش‌های تجاری انکارناپذیر است، ولی ما به‌عنوان شرکتی توانگر در صنعت بیمه، وظیفه اصلی خود می‌دانیم که نقشی اساسی در حمایت از مشتریان و ذی‌نفعان در دوران بحران کرونا داشته باشیم.
?مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه یکی از میراث‌های بحران شیوع ویروس کرونا برای ما، تبدیل شدن به شرکتی چابک‌تر و پاسخگوتر و شدت بخشیدن به خدمات برخط است، اظهار داشت: در واقع یکی از بهترین راه‌کارها برای مقابله با اثرات منفی شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی و ارتقای سامانه فروش غیرحضوری بیمه‌نامه‌ها، پاسخگویی برخط و سریع به بیمه‌گذاران و رفع مسایل آنان در حداقل زمان ممکن است که این امر در بیمه کوثر به‌شدت در حال پیگیری و انجام است.

Twitter Google+ Facebook
301 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها