تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 52941 تاریخ انتشار : 19 مرداد 1399

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد: مراحل ثبت و پذیرش سرمایه ۳۰ شرکت سرمایه‌گذاری استانی در حال نهایی شدن است و بزودی همه این شرکت‌ها وارد بورس می‌شوند.

 به گزارش صدای پول حسین فهیمی اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی به عنوان شرکت پایه برای اجرای مرحله دوم طرح بزرگ آزاد سازی سهام عدالت انتخاب شد و نماد این شرکت به عنوان نخستین نماد شرکت سرمایه گذاری استانی از امروز بازگشایی می شود و حدود ۴۰۰ هزار سهامدار این شرکت می توانند سهام خود را معامله کنند.

وی تاکید کرد:‌ سهام عدالت دارایی بسیار ارزشمندی است و ارزش دارایی شرکت های سرمایه گذاری استانی در برخی موارد از ارزش سهام انتخاب کنندگان مدیریت مستقیم سهام عدالت هم بیشتر است.

پذیرش ۳۰ شرکت سرمایه‌گذاری استانی

فهیمی افزود: ۳۰ شرکت سرمایه گذاری استانی تشکیل شده است که به مرور مراحل ثبت و پذیرش سرمایه آنها در بورس انجام می شود.

سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت اضافه کرد:‌ امروز شاهد معامله نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس خواهیم بود و در روزهای آینده هم شرکت های بعدی و زمان بندی حضور آنها در بورس را اعلام می کنیم.

فهیمی گفت: جمع شرکت های استانی با ۴۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی ثبت شده که اکنون حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش پیدا کرده است و وارد بورس و بخش شناوری بازار سرمایه خواهد شد.

وی افزود: شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی به تنهایی با سرمایه ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ثبت شده است که حدود ۴۰۰ هزار نفر در آن سهامدار هستند و به طور متوسط به هر فردی که حدود ۵۰۰ هزار تومان سهام عدالت داشت، حدود ۱۲۴ هزار سهم ۱۰۰ تومانی تعلق گرفته است که از طریق مراجعه به سایت سهام عدالت از شرکت سرمایه گذاری استانی و میزان سهام خود مطلع می شوند.

ارزش روز دارایی شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت اضافه کرد: اکنون ارزش روز دارایی شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی‏، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است و  هر شهروند دارای این سهام حتی ساکنان خارج از کشور می توانند دارایی خود را مشاهده کنند و از امروز می توانند ۶۰ درصد از سهام متعلق به خود را بفروشند.

وی افزود: ارزش این دارایی با آنچه که در روش مستقیم داریم برابر است با این تفاوت که در شرکت سرمایه گذاری استانی، ‌ یک بازارگردان قوی به نام صندوق توسعه بازار وجود دارد که کار بازارگردانی را برای این شرکت انجام خواهد داد و این یک امتیاز محسوب می شود.

شرایط دریافت کارت اعتباری

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت درباره کارت اعتباری با پشتوانه سهام عدالت هم گفت:‌ در راستای حمایت و تشویق سهام داران برای حفاظت از دارایی های ارزشمند خود علاوه بر بازارگردانی، این امکان هم وجود دارد که فرد همه سهام خود یا بخشی از آن ها را در نزد یکی از بانک ها وثیقه بگذارد و به ازای آن کارت اعتباری دریافت کند.

Twitter Google+ Facebook
224 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها