تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 36695 تاریخ انتشار : 2 شهریور 1398

قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مسابقات جهانی، یک شور و هیجان بزرگ برای همه‌ی ایرانیان بود. بازیکنانی که جنگیدند و پیروز شدند و همه‌ی ما را شاد کردند. حالا یکی از قهرمانان ملی، مهدی جلوه‌ دوست‌داشتنی و عزیز پس از آن قهرمانی دلچسب در شرکت بزرگ آریان کیمیاتک حضور پیدا کرده است. دیداری که با حضور مدیران هولدینگ آریان کیمیاتک انجام شد و کارکنان و مسئولین و مدیران این مجموعه بزرگ استقبالی گرم از این والیبالیست کشورمان داشتند.
داستان چه بود؟
مهدی جلوه والیبالیست تیم ملی جوانان که بعد از مسابقات جهانی روزهای خوبی را پیش رو دارد، در برند مای و مجموعه‌ی بزرگ آریان کیمیاتک حضور یافته است و یا به قول خودش در برند محبوب ملی‌اش حضور دارد.
برند مای به تازگی یک لاین جدید و مختص محصولات آقایان راه‌اندازی کرده است. شامپوهای سر و بدن مردانه، کرم ضد آفتاب مخصوص پوست آقایان، بادی اسپلش، افترشیو، اسپری و عطر مخصوص آقایان، محصولاتی هستند که در گروه محصولات آقایان قرار دارند و ورزشکاران از جمله طرفداران این گروه از محصولات مای هستند.
مهدی جلوه در دیدار با مدیران هولدینگ آریان کیمیا تک از کیفیت و طراحی این محصولات می‌گوید. او برند ایرانی را به برندهای پرزرق و برق خارجی ترجیح می‌دهد و با قطعیت اعلام می‌کند که کیفیت محصولات مای از بسیاری برندهای خارجی که ورزشکاران از آن‌ها استفاده می‌کنند بالاتر است. هم استایلی هیجان‌انگیز دارند و هم متناسب با مو و پوست مردانه تولید شده‌اند. او می‌گوید که از شامپو تقویت‌کننده انرژی بوست استفاده می‌کند و آن را به مردان و مخصوصا ورزشکاران پیشنهاد می‌کند.
او در این دیدار با مدیران هولدینگ آریان کیمیاتک هم گفتگو کرد و به سوالات زیادی در مورد مسابقات جهانی و قهرمانی و حس و حال بازیکنان پاسخ داد. کارکنان این مجموعه هم از شور و شوق‌شان در روزهای مسابقات و روز قهرمانی گفتند؛ روزهایی که تمام ایران خوشحال بود و پرسنل برند مای هم به عنوان اعضای خانواده یک برند ملی از این قهرمانی خوشحال و پر از شور و شوق بودند.
در پایان این دیدار گرم و دوستانه، محصولات آقایان به مهدی جلوه تقدیم شد و از سایر اعضای تیم ملی هم با هدیه محصولات آقایان مای تقدیر شد و مدیران مجموعه ابزار امیدواری کردند که در روزهای آتی، سایر قهرمانان و والیبالیست‌های کشورمان هم در این مجموعه حضور پیدا کنند.
در این دیدار از یک محصول جدید اقایان هم رونمایی شد. شامپوی ۱*۳ یا شامپوی سر و صورت و بدن، شامپویی که تمام خواص لازم برای مراقبت از پوست و مو را دارد و یک تیر و سه نشان است. با رونمایی از این محصولات که استایلی اسپرت و ورزشی دارند پکیج مردان و ورزشکاران ایرانی کامل‌تر شده است و حالا می‌توانند به سادگی یک محصول را در باشگاه همراه خود داشته باشند واین محصول متناسب با پوست و موی آقایان است.
برند مای، حامی ورزشکاران ایرانی
مای آقایان محصولاتش را متناسب با سلامتی، کاریزما و استایل ورزشکاران طراحی می‌کند. در مراحل اولیه‌ی تحقیق این محصولات، تمام ویژگی‌ها و خصوصیات پوست و موی آقایان در حین ورزش و تحرک بررسی شده و محصولاتی متناسب با این ویژگی‌ها تولید و عرضه می‌شوند. شامپوهایی طبیعی با قابلیت ضدتعریق و کرم‌های ضد‌آفتاب فاقد چربی از جمله محصولات این گروه هستند. این محصولات به مو و پوست نرمی و لطافت می‌دهند. رایحه با دوام و ماندگاری بالا و بوی مطلوب، قوی و تاثیرگذار، بادی اسپلش، اسپری و ادکلن مخصوص آقایان را برای افرادی که تحرک زیادی دارند ایده‌آل می‌کنند.
ورزشکاران ایرانی با توجه به این ویژگی‌ها از این محصولات استفاده می‌کنند و پوست و مو و استایل دلخواه خودشان را می‌سازند. این خدمات در کنار حمایت‌های همیشگی برند مای و مجموعه آریان کیمیاتک، گواهی بر همراهی و همدلی این برند با ورزشکاران ایرانی و قهرمانان ملی است. برند مای در تولید محصولات آقایان به قشر جوان توجه ویژه‌ای دارد. پوست و موی جوانان به مراقبت جدی نیاز دارد. علاوه بر دنیای مردانه‌ی مای، محصولاتی هیجان‌انگیز در گروه زنانه و همچنین محصولات تخصصی با نام مای فارما عرضه می‌شوند تا سلامتی و لطافت را برای پوست و موی تمام ایرانیان فراهم کنند.
مای به شما زیبایی و سلامتی را هدیه می‌دهد.
مای، چهارفصل زیبایی تو

Twitter Google+ Facebook
994 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها