تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 32792 تاریخ انتشار : 1 بهمن 1398

بانک شهر به عنوان ۵ بانکی انتخاب شده است که شهروندان تمایل دارند در آن افتتاح حساب کنند.
به گزارش خبرنگار یایگاه خبری صدای پول، این جایگاه به عنوان بانک محبوب مردم در حالی است بانک شهر تنها یک دهه است که به جمع بانک های کشور پیوسته است اما به دلیل عملکرد درخشانی که داشته است،به سرعت جای خود را در میان شهروندان باز کرده و در رده بانک های شناخته شده و محبوب قرار گرفته است.
اول: این رتبه از محبوبیت به دلیل عملکرد و حسن ارتباط بانک این با مشتریان آن است.خدمات متنوع بانکی منطبق با آخرین تحولات بانکداری نوین،دسترسی آسان به خدمات و برخورد خوب با مشتریان از جمله عواملی است که منجر به کسب محبوبیت برای این بانک شده است.
دوم: حضور موثر بانک شهر در تامین مالی پروژه های شهری موجب شده است تا شهروندان به طور مستقیم اثرات حضور بانک را ارائه خدمات و امکانات شهری لمس کنند.
پیش از تشکیل این بانک،منابع شهرداری ها در اختیار بانک های مختلفی بود که به موقع و به مقدار لازم حاضر به تامین مالی پروژه ها نمی دشدند اما با تشکیل بانک شهر،شهرداری ها توانستند با اتکا به عملکرد خوب این بانک،حتی در اوج رکود اقتصادی پروژه های خود را اجرا ساخته و به ثمر برسانند.
این در حالی است که بانک شهر،گستره وسیعی شهرداری های کشور و پروژه های آن ها را پوشش می دهد.
سوم: عملکرد خوب بانک شهر در بازار بورس تهران با نماد(وشهر)تاثیر به سزایی در شکل گیری تصویر محبوب از بانک شهر در ذهن مردم داشته است.این سهم با توجه به افت و خیزهای مرسوم بازار سهام،همواره روند قابل اتکا و مثبتی را طی کرده است و از جمله سهم های گروه بانکی است که همواره مدیریتی منطقی بر آن حکمفرما بوده است و به همین دلیل از نوسانات شدید بازار برکنار بوده است.
این موضوع موجب شده است که سهامداران ترجیح دهند این سهم را همواره در پرتفوی خود نگه دارند.                   

  گزارشگر: نسیبه نجفی بندپی

Twitter Google+ Facebook
730 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها