تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 47596 تاریخ انتشار : 10 خرداد 1399

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار آی هینا، با تاکید براینکه مجلس یازدهم به بیمه سلامت درانجام وظایف کمک می کند گفت: در حال حاضرمیان تکالیف محول شده به بیمه سلامت با اعتبارات و میزان حمایت ازاین سازمان شکاف بسیاری وجود دارد که باید رفع شود.

نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم شورای اسلامی افزود: باید به بیمه سلامت کمک کرد تا بتواند درارایه خدمات خود موفق شود، وظایف بسیاری برای این سازمان وجود دارد که برای انجام تمامی این اقدامات نیازمند حمایت مجلس و دولت است.

وی با بیان اینکه نواقص و مشکلات بیمه سلامت ناشی از عدم حمایت ها و پشتیبانی های موثرتصمیم گیرندگان از این سازمان است اظهار داشت: نوع نگاه دولت به بیمه سلامت در قواره وظایف و بار تکلیفی به این سازمان نیست، سازمان بیمه سلامت در بسیاری مقاطع به لحاظ مالی تحت فشار بوده است که باید این مساله را مد نظر قرار داد.

مقتدایی گفت: نمی توان وظایف متعددی را به بیمه سلامت محول کرد، اما امکانات کمی را دراختیار این سازمان قرار داد؛ یا اینکه میزان پشتیبانی ها افزایش پیدا نکند، لذا باید نوع نگاه به بیمه سلامت را درراستای انجام بهتر وظایف تغییر داد.

Twitter Google+ Facebook
353 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها