تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50882 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399
 شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به منظور مشارکت در امر تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه پارس جنوبی، مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به خرید لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری اختصاص داد.
 به گزارش صدای پول، رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ضمن اعلام این خبر گفت: «این تجهیزات و لوازم پزشکی بر اساس نیاز مراکز درمانی منطقه و با نظر مسئولین و کارشناسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خریداری شده است.» وی یادآور شد: «این تجهیزات توسط کارشناسان  خبره بهداشت و درمان صنعت نفت و از معتبرترین برندهای موجود انتخاب شده است. کار خرید این تجهیزات به اتمام رسیده و انشاءالله در اسرع وقت در روزهای آینده به بیمارستان‌های  منطقه تحویل داده خواهد شد.»
ایشان در خصوص اهداف اجرای این طرح نیز اظهار داشت: «شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در همراهی با جامعه پیرامونی در مقابله با اپیدمی ویروس کرونا و با هدف ارتقاء سطح توانمندی مراکز درمانی منطقه پارس جنوبی، نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز آنها اقدام کرده است.» وی تاکید کرد: «این تجهیزات مبتنی بر نیازسنجی‌های کارشناسی و بر اساس مشکلات درمانی شناسایی شده در مراکز درمانی منطقه به ویژه در ارتباط با بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منطقه خریداری شده‌اند.»
دستگاه تنفس مصنوعی، ونتیلاتور ثابت، تخت آی‌سی‌یو، دستگاه سونوگرافی، ویدئو لانگوسکوپ، انواع دستگاه اکسیژن ساز، نیولایزر، پالس اکسی‌متر، دستگاه اتوسکوپ و افتالموسکوپ‌، دی‌سی شوک، پمپ اینفوژن، انواع مانیتور علائم حیاتی، ویلچر، ساکشن دوشیشه، دستگاه دیالیز RO و …. برخی از تجهیزات و لوازم خریداری شده در این طرح هستند.
گفتنی است شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در ابتدای سال جاری نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به مقابله با گسترش ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان‌های استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار داده بود.
مراکز درمانی بهره مند از این تجهیزات عبارتند از: بیمارستان زینبیه خور موج، بیمارستان امام خمینی کنگان، بیمارستان شهید گنجی دشتستان، بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه، بیمارستان توحید جم، درمانگاه ابن سینا شیرینو و بیمارستان امام هادی (ع) دیر.
شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس
Twitter Google+ Facebook
381 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها