تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 55161 تاریخ انتشار : 29 شهریور 1399

چهاردهمین مرکز نیکوکاری شهرستان رباط کریم در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) نصیر شهر افتتاح شد.
به گزارش صدای پول از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،مجید برزگر،رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم در مراسم افتتاح چهاردهمین مرکز نیکوکاری این شهرستان که در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) نصیر شهر برگزار شد، گفت: مراکز نیکوکاری با رویکرد واگذاری امور مردم به مردم ایجاد می شوند.وی افزود: پیش بینی های لازم برای ایجاد دو مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان رباط کریم انجام شده بود که به لطف خداوند بزرگ مرکز نیکوکاری ولایت افتتاح شد و به زودی مرکز نیکوکاری در روستای پیغمبرهم افتتاح خواهد شد.

برزگر با اشاره به اینکه یکی از پایگاه‌های ایجاد مراکز نیکوکاری مساجد است،بیان کرد: جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت روحیه کمک به مردم ، گسترش ارتباط خیران و مردم محله از جمله کارکردهای اجتماعی مساجد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رباط کریم با بیان اینکه از ابتدای امسال خیران بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی وغیرنقدی به مراکز نیکوکاری کمک کرده اند،گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده برای نیازمندان همان محله هزینه شده است.

گفتنی است : افتتاح مرکز نیکوکاری ولایت مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق خدایی، امام جمعه ، حجت الاسلام والمسلمین رستگار، رئیس اداره رسیدگی به امور مساجد و جمعی از خیران نصیر شهر در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

Twitter Google+ Facebook
480 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها