تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50862 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399
دکتر کرمی نژاد معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب استان تهران ضمن بازدید از تصفیه خانه مجتمع عروجیان و سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) گفت: خروجی پساب ناشی از تطهیر متوفیان کرونایی در سالن های تطهیر بهشت زهرا(س) بالاتر از حد استاندارد است و ۱۵ روز یکبار نمونه برداری و آزمایش می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، روز سه شنبه ۱۷ تیر ماه ۹۹ کرمی نژاد معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب استان تهران، محمدی مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب استان تهران، باغبان مدیر دفتر کیفی، بهداشت و آزمایشگاهی آب و فاضلاب استان تهران با همراهی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از آبهای خروجی سالن های تطهیر و تصفیه خانه مرکزی بهشت زهرا(س) بازدید و نمونه برداری کردند.
دکتر کرمی نژاد معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب استان تهران گفت: عملکرد تصفیه خانه سازمان بهشت زهرا(س) در خروجی سالن های تطهیر مطلوب ارزیابی می شود و پساب خروجی آن طبق استانداردهای سازمان حفاظت از محیط زیست و حتی بالاتر از سطح استاندارد تأیید می گردد.
معاون نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: میزان کلرزنی و گندزدایی با کلر طبق توصیه های سازمان بهداشت جهانی عمل می شود و این تصفیه خانه به سیستم آنلاین(بر خط) متصل است که لحظه ای گزارشات این مرکز را برای کارشناسان و مدیران ارسال می کند.
وی تصریح کرد: هر ۱۵ روز یکبار نیز به صورت حضوری کارشناسان و مدیران شرکت آب و فاضلاب تهران از این مرکز بازدید و نمونه برداری می کنند.
دکتر کرمی نژاد در پایان افزود: آب و فاضلاب استان تهران تصفیه خانه سازمان بهشت زهرا(س) را یکی از مراکز خود دانسته و از تمام ظرفیت فنی خود برای این مرکز استفاده می کند.
Twitter Google+ Facebook
747 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها