تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 39136 تاریخ انتشار : 21 مهر 1398
جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان کارگران استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش صدای پول از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه ماهانه بیش از  ۳۸۰ میلیارد تومان از بابت تعهدات سازمان در قبال ذینفعان در استان پرداخت می‌شود، اذعان داشت: میزان تعهدات بلند مدت شامل حقوق بازنشستگی و مستمری ماهانه ۲۸۵ میلیارد و هزینه مقرری بیمه بیکاری در استان، ماهانه بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، میزان مطالبات معوق اداره کل تامین اجتماعی استان از کارگاههای تحت پوشش را بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان دانست و افزود: پایداری سازمان، تضمین آتیه نیروی کار است و صیانت از منابع و دارایی های سازمان ضرورتی است که نیازمند همراهی و همراهی شرکای اجتماعی، بویژه کارگران است.

سمساری با اشاره به افزایش تمایل به بازنشستگی های پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور از جانب نیروی کار، رسالت سازمان حفظ تعادل بین مطالبات کارفرمایان و کارگران منطبق بر مقررات و ضوابط اجرایی و مستندات موجود عنوان داشت و با اشاره به تفاوت در نوع مشاغل و تنوغ در شدت عوامل سخت و زیان آود، قانون مشاغل سخت و زیان آور و سوابق ارفاقی ناشی از اجرای قانون نیازمند بازنگری دانست.

در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی پاسخگوی سوالات و مطالبات نمایندگان کارگران کارگاهی حاضر در جلسه شدند.

Twitter Google+ Facebook
274 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها