تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 40045 تاریخ انتشار : 14 آبان 1398

مهندس فلاح فر عضو هیأت مدیره پست بانک ایران از واگذاری کارت اعتباری مروارید با مبالغ ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی به مشتریان این بانک و دیگر هموطنان برای خرید کالا و خدمات خبرداد.

 
به گزارش صدای پول از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با اعلام این خبر افزود: درراستای کمک به رونق تولید و اشتغال و افزایش قدرت خرید خانوارها برای استفاده از کالاهای ایرانی، این بانک به مشتریان خود و دیگر متقاضیان، تسهیلات خرید اعتباری در قالب عقد مرابحه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال واگذار می‌کند.
فلاح فر تصریح کرد: هدف از ارائه این خدمت؛ ایجاد انگیزه برای مشتریان به منظور دریافت تسهیلات و خرید کالای ایرانی بصورت نقد، برخورداری آنان از سبد متنوع کالا و خدمات، سهولت در خرید و پرداخت وجه کالا در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین تشویق هموطنان برای شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای ویژه خرید کالاهای ایرانی می باشد.
وی در ادامه عنوا‌ن‌کرد: تمامی کارت های اعتباری مروارید فقط بر روی دستگاه‌های POS نصب شده در فروشگاه های طرف قرارداد با پست بانک ایران قابل بهره برداری می باشد.
فلاح فر درپایان اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و درصورت نیاز از آن بهره‌مند شوند.
Twitter Google+ Facebook
371 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها