تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50858 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399

مدیرکل ورزش استان کرمان با قدردانی از نگاه مثبت و اقدامات تأثیرگذار دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ضیغمی مشاور ایشان در حوزه مسئولیت اجتماعی و همچنین کسب نتایج خوب و مطلوب تیم‌های باشگاه‌های صنعت مس در مسابقات ملی و بین‌المللی، گفت: خوشبختانه هم‌اکنون مجموعه و باشگاه‌های مس ارتباط و تعامل بسیار خوبی با مجموعه اداره کل و هیئت‌های ورزشی دارند به‌طوری‌که این تعامل و ارتباطِ مستقیم و مؤثر سبب شد در سال جاری و گذشته توفیقات بسیار خوبی داشته باشیم.
به گزارش صدای پول از مس پرس، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان این مطلب گفت: تیم مس رفسنجان و کرمان از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هستند که امیدواریم در انتهای بازی‌های باقیمانده از لیگ یک توفیق داشته باشند و این مسیر را طی کنند تا آرزوی چندین ساله مردم کرمان و رفسنجان برای حضور در لیگ برتر برآورده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به قهرمانی تیم هندبال در لیگ برتر کشور و کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: حضور تیم های بسکتبال رفسنجان و کرمان در لیگ برتر کشور و کسب مقام سوم تیم تکواندو مس کرمان در لیگ برتر، کسب عنوان سومی والیبال نشسته مس شهربابک در لیگ برتر از دیگر موفقیت‌های باشگاه‌های صنعت مس در استان کرمان بود.
به گفته پاریزی باشگاه‌ها در رشته‌های تیمی و انفرادی نیز توفیقات بسیار خوبی در سال گذشته و سال جاری به دست آورده‌اند که امیدواریم با همدلی که بین مجموعه باشگاه‌ها، اداره کل و هیئت‌های ورزشی وجود دارد، بتوانیم شاهد پیشرفت بیش‌ازپیش ورزش استان کرمان باشیم.
وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت مس در استان کرمان گفت: شرکت مس به‌عنوان معین اقتصادی مناطق رفسنجان، شهربابک، انار، سیرجان و بردسیر، پروژه‌هایی به‌صورت مشارکتی در بخش‌های مختلف به‌ویژه روستاها انجام داد که این واقعاً یک حرکت بسیار ارزنده در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌اش است.
پاریزی اضافه کرد: این کار توانست رضایتمندی مردم منطقه را نسبت به این صنایع افزایش دهد و احساس کنند که نعمت این صنعت می‌تواند همه‌گیر و فراگیر شود و به‌تناسب ظرفیت‌های این صنعت، امکانات و خدمات در حوزه اجتماعی بتواند برای آنها هم وجود داشته باشد.
وی با شاره به ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در استان کرمان برای ارتقای ورزش در بین جوانان، تأکید کرد: امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند و این طرح‌های مشارکتی مثل سالن‌های ورزشی کوچک و سالن‌های چندمنظوره و توسعه رشته‌های انفرادی در مناطقی که این ظرفیت وجود دارد، بتواند ساخته شود تا مردم مناطقی که ذی‌نفع حوزه مس هستند و به‌نوعی در جوار این معادن زندگی می‌کنند، بتوانند از این نعمت خدادادی برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: امیدواریم گسترش این طرح‌ها، افزایش سرانه فضای ورزشی استان کرمان را شامل شود تا بتوانیم با ارتقای سطح شادی و نشاط جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در مناطق کم برخوردار شاهد باشیم.
ظرفیت‌های خوب نمایشگاه مدیریت بحران برای تعامل با مجموعه‌های ورزشی استان کرمان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به برگزاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در استان کرمان گفت: این نمایشگاه که به همت شرکت ملی صنایع مس و بنگاه‌های اقتصادی و با هماهنگی و همکاری جمعیت هلال‌احمر استان و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ظرفیت‌های بسیار خوبی را متناسب با نیازهای استان کرمان هم در بخش صنعت و معدن، هم در بخش هلال‌احمر و هم در بخش پزشکی ارائه می‌داد که این هم‌افزایی و تعامل می‌تواند به ارتقاء سطح ایمنی دستگاه‌ها و نهادهای متولی کمک کند.
وی با اشاره به تعامل مستقیم برخی هیئت‌های ورزشی استان همچون نجات‌غریق، هیئت کوهنوردی و انجمن‌های ورزشی به‌ویژه انجمن مسیریابی با دستگاه امدادی استان مثل هلال‌احمر گفت: ما به‌عنوان متولی ورزش استان این نمایشگاه را فرصتی دیدیم تا با دعوت از این هیئت‌های ورزشی و بازدید از این نمایشگاه به افزایش سطح دانش و تعامل بیشتر و حرفه‌ای‌تر این هیئت‌ها کمک کنیم تا بتوانیم بستر ایمن را برای علاقه‌مندان به گردشگری، کوهنوردان، ورزشکاران و ورزش‌هایی که به‌نوعی با جان مردم سر کار دارند فراهم کنیم.

Twitter Google+ Facebook
258 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها