تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 50848 تاریخ انتشار : 18 تیر 1399

 

 

تعداد تلویزیون‌هایی که به اینترنت متصل می‌شوند هر سال بیشتر از قبل می‌شود و همزمان با آن قابلیت‌ها و محتواهای آنلاین متناسب با تلویزیون‌های هوشمند متنوع‌تر و گسترده‌تر شده‌اند. امروزه جنبه سرگرمی تلویزیون‌ها سروشکل جدیدی پیدا کرده است از تماشای تلویزیون‌های اینترنتی (VOD) گرفته تا انجام بازی و… همگی تحولی بزرگ را در این زمینه رقم زده‌اند. اما کاربرد تلویزیون‌های هوشمند تنها به اینجا خلاصه نمی‌شود و به کمک اپلیکیشن‌ها و مرورگر این دستگاه‌ها می‌توانیم کارهای روزانه خود را با تلویزیون‌ها انجام دهیم.

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از اپلیکیشن‌ها و مرورگر قدرتمند و سریعی برخوردار است که کاربران خانگی را قادر می‌سازد تا به کمک آنها کارهایی مثل خرید آنلاین، سفارش غذا، تهیه بلیت سینما، مرور شبکه‌های اجتماعی، انجام کارهای اداری و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های روزانه خود را با تلویزیون انجام دهند.

در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تمامی برنامه‌ها در منوی اسمارت هاب (SMART HUB) قرار گرفته تا همه برنامه‌ها و موارد مورد نیاز پیش چشم کاربر باشد. رابط کاربری ساده منوی اسمارت‌ هاب باعث شده تا کاربران در آسان‌ترین حالت ممکن بتوانند با برنامه‌ها کار کنند. برای انجام خریدهای آنلاین خود می‌توانید از مرورگر امن و سریع تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ استفاده کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید وبسایت‌ فروشگاهی که خریدهای آنلاین‌ خود را از آنجا سفارش می‌دهید در داخل مرورگر بوکمارک کنید تا کارها را سریع‌تر پیش ببرید.

 

امنیت هوشمند

مانند هر دستگاه‌ دیگری در موضوع خرید آنلاین، بحث امنیت اهمیت ویژه‌ای دارد. حفظ و حراست از اطلاعات حساب بانکی کاربران نیازمند تعهد و ارائه تضمین بزرگی است. این تضمین در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به کمک برنامه‌ ویژه‌ای که طراحی شده انجام می‌شود، برنامه‌ای که موجب شده تا تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ برای دوسال متوالی تاییدیه معیارهای مشترک (CC) استاندارد امنیت بین‌الملل را دریافت کنند.

در واقع تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مثل بانک‌ها که از انواع روش‌های امنیتی (دوربین، گاوصندوق و نگهبان) کمک می‌گیرند، برای حفاظت از اطلاعات ارزشمند کاربران خود از «راهبرد امنیتی سه مرحله‌ای» استفاده می‌کند. در این راهبرد، قابلیت‌های امنیتی در سه مرحله متفاوت شامل پلتفرم، اپلیکیشن و سخت‌افزار تحت نظر است.

در اولین مرحله امنیتی، یعنی پلتفرم، اطلاعات مهم کاربر مانند نام کاربری و رمز عبور، پیش از ذخیره شدن، کدگذاری می‌شود. یعنی برای حفاظت از داده در زمان ارتباط با سرورهای خارجی و به منظور جلوگیری از سرقت داده‌ها توسط هکرها، از یک روند استاندارد کدگذاری استفاده می‌شود. علاوه بر این تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از صفحه‌کلیدهای مجازی حفاظت شده‌ای به نام «صفحه‌کلید امن» استفاده می‌کند تا اطلاعات کاربران مانند شماره کارت اعتباری و رمز عبور آنها حفاظت شود.

در مرحله اپلیکیشن، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از موتورهای ضد بدافزار برای جلوگیری از حمله نفوذی‌ها به شبکه شما استفاده می‌کند. این مرحله با هدف جلوگیری از دسترسی سایت‌های فیشینگ اینترنت به دستگاه شما طراحی شده است.  مرورگر اینترنت تلویزیون هوشمند سامسونگ مجهز به یک قابلیت امنیتی است که در صورت کلیک کاربر روی سایت‌های مشکوک، هشداری را به شکل پنجره پاپ‌آپ نمایش می‌دهد. این هشدار با دادن اجازه تصمیم درباره ادامه یا توقف اتصال، می‌تواند از درز اطلاعات شخصی از طریق سایت‌های مخفی فیشینگ یا خرابکار جلوگیری کند.

نهایتا و در مرحله سخت‌افزار، تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مجهز به یک راه حل مستقل و قدرتمند امنیتی، مبتنی بر معماری چیپ هستند که با تفکیک سخت‌افزاری فضای فیزیکی مورد نیاز نرم‌افزار اصلی تلویزیون، از درز داده‌های کاربران جلوگیری می‌کنند.

 

مدیریت خانه با تلویزیون

اتصال به اینترنت تنها به تلویزیون محدود نمی‌شود و امروزه اکثر لوازم خانگی منزل قابلیت اتصال به شبکه جهانی اینترنت را دارد و بحث اینترنت اشیا روز‌ به روز داغ‌تر می‌شود. برای مدیریت تمامی این وسایل نیاز است تا یک دستگاه قدرتمند با پردازشگری هوشمند در اختیار داشته باشید.

تلویزیوهای هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ این قابلیت را پیدا کرده‌اند تا به کمک برنامه کاربردی SmartThings سامسونگ بتوانید همه دستگاه‎ها را از طریق تلویزیون کنترل کنید. به این ترتیب یک اکوسیستم اینترنت اشیا برای شما در کل خانه ایجاد می‎شود.

این قابلیت تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ باعث افزایش امنیت ساکنان خانه هم می‌شود چرا که برخلاف سیستم‌های معمولی دوربین‎های مداربسته که تنها یک تصویر روی نمایشگر پخش می‌شود با اتصال به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ‎می‌توانید تصویر چندین دوربین را بصورت همزمان مشاهده کرده و امنیت بیشتری در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این در سری ۲۰۱۹ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابلیت «دسترسی از راه دور» (Remote Access) برای راحتی هر چه بیشتر کاربران طراحی شده است. این قابلیت به افراد اجازه می‌دهد تا کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‏های هوشمند خود را از طریق اتصال بی‌سیم به تلویزیون وصل کرده و برنامه‏ها و اپلیکیشن‏های سازگار با این برنامه را از راه دور کنترل کنند. به کمک قابلیت دسترسی از راه دور شما می‌توانید وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوانید راحت‎تر روی صفحه تایپ کنید، علاوه بر این لذت کار با برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها بر روی تصویری بزرگ و چشم‌نواز را تجربه خواهید کرد.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

Twitter Google+ Facebook
365 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها