تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 43204 تاریخ انتشار : 25 دی 1398

نشست مدیران بانک اقتصاد نوین و مدیران پرداخت نوین برگزار شد.

 به گزارش صدای پول  به نقل از  روابط عمومی پرداخت نوین، مدیران ارشد و معاونین بانک اقتصاد نوین، میهمان اعضای هیات مدیره، مدیرعامل  و معاونان شرکت پرداخت نوین بودند و پیرامون مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که با حضور علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین برگزار شد، عملکرد پرداخت نوین در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین وحید حجتی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، به تشریح اهداف و برنامه های جدید شرکت پرداخت. حجتی از اقدامات متنوع جهت ارائه خدمات به روز تر و گسترده تر با تکیه بر فناوری های روز و نیازهای موجود در بازار برای پذیرندگان شرکت پرداخت نوین خبر داد.

در این نشست موضوعات پیش رو در حوزه‌های مختلف خدمات پرداخت از جمله: دستگاههای خودپرداز، پایانه‌های فروش، پرداخت های USSD، اپلیکیشن‌های موبایلی و… مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نقشه‌های راهبردی برای بهبود خدمات رسانی در سطوح مختلف تعریف شد، تا در آینده نزدیک باعث رضایتمندی بیش‌تر مشتریان گردد.

در پایان این جلسه و پس از بررسی برنامه های متعدد توسط مدیران و ‌متخصصان، مقرر شد برنامه های آتی شرکت تا زمان نیل به اهداف تعریف شده، با همکاری و هم افزایی بیش تر میان بانک اقتصاد نوین و شرکت پرداخت نوین دنبال شود.

Twitter Google+ Facebook
277 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها