تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 36376 تاریخ انتشار : 14 مرداد 1398
 مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: کارفرمایان محترم سازمان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات غیرحضوری از تمامی شعب این سازمان که قبلاً فرم تعهدنامه کاغذی ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی را در شعبه بیمه پردازی خود تکمیل نموده اند، می توانند جهت مشاهده مفاد احکام مطالباتی کارگاه/کارگاه های خود به آدرس Https://eservices.tamin.ir مراجعه نمایند.
 به گزارش صدای پول   به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: در زمان صدور حکم مطالباتی، پیامک و پست الکترونیک اطلاع رسانی مرتبط جهت مشاهده حکم مطالباتی درج شده در سامانه مذکور به اطلاعات تماسی کارفرما ارسال می شود.

وی افزود: شماره تلفن همراه و پست الکترونیک کارفرما، مطابق با اطلاعات درج شده در فرم تعهدنامه ابلاغ بوده که در پرتال مدیریت متمرکز کاربران سازمان، ثبت شده است.
معیری نمونه پیام ارسالی به کارفرما برای ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی را به شرح زیر اعلام کرد.
«کارفرمای محترم؛ خواهشمند است نسبت به مشاهده مفاد ابلاغ حکم مطالباتی به شماره …..مورخ …… به آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir مراجعه فرمایید. شعبه طوس سازمان تامین اجتماعی آدرس سامانه غیرحضوری  https://eservices.tamin.ir/view/#/announcement  “لطفا به این ایمیل پاسخ ندهید”
معیری با بیان اینکه در حال حاضر ایمیل های ابلاغ از طریق Mail box سازمان تامین اجتماعی به آدرس SSO-eblogh@tamin.ir و پیامکهای سازمان از طریق شماره ۹۸۹۲۰۲۹۰۱۴۲ ارسال می شود، گفت: ایمیل های اطلاع رسانی در سایر خدمات غیرحضوری سازمان نیز از طریق Mail box سازمان تامین اجتماعی به آدرس         SSO-INFO@tamin.ir به مخاطبین ارسال می شود.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورت مشاهده و مراجعه با هر یک از موارد مغایرت به شرح،  اگر پیامکها و ایمیل های اطلاع رسانی، از آدرس و یا سرشماره تلفن همراه دیگری، غیر از آدرس های فوق الذکر، ارسال شده باشد و چنانچه متن پیام دریافتی با اطلاعات هویتی/بیمه ای/کارگاهی کارفرما/بیمه شده/مستمری بگیر، مغایرت داشته باشد، کارفرمایان و مخاطبین سازمان به سایت CRM.tamin.ir مراجعه کرده و یا با تماس با سامانه ارتباط با مشتریان این سازمان (Call center) به شماره ۱۴۲۰، موارد را اعلام تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.
Twitter Google+ Facebook
21,122 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها