تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 39095 تاریخ انتشار : 21 مهر 1398

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به استراتژی جدید در اجرای برنامه های این بانک گفت: افزایش منابع با کیفیت ،کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش درآمد غیرمشاع، از جمله موفقیت های بانک شهر در شش ماه نخست سال ۹۸ بوده است.

به گزارش صدای پول از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به موفقیت های این بانک در سالجاری اظهار کرد: با تلاش مجموعه بانک شهر، در شش ماه نخست سالجاری ، در جذب و افزایش منابع با کیفیت، کاهش اقلام معوق و افزایش درآمدهای غیر مشاع، موفقیت ها ی چشمگیری حاصل شد که به طور حتم در بهبود ساختار مالی ترازنامه بانک شهر تاثیر مثبتی خواهد داشت.
طاهری، افزایش قابل توجه سهم بانک شهر از بازار نقدینگی و پولی جامعه در پایان شهریورماه را نقطه عطف این موفقیت ها دانست و افزود: با استراتژی جدید و برنامه ریزی صورت گرفته، طی نظر سنجی عمومی انجام شده، هم اکنون بانک شهر در ردیف ۵ بانک برتر سیستم بانکی کشور قرار دارد و افزایش و جذب سپرده های با کیفیت به دنبال استقبال شهروندان و تاثیر آن بر کاهش ریسک تمرکز، نشان دهنده این موضوع است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد: کاهش قیمت تمام شده پول در پایان شش ماه نخست امسال از دیگر موضوعاتی است که گویای کارنامه موفق عملکرد این بانک طی این مدت است.
وی همچنین از ارائه بسته های متنوع تسهیلاتی به مشتریان در سالجاری خبر داد و گفت: به منظور جلب رضایت مشتریان و رفاه حال آنان،بانک شهر تسهیلات مختلفی به فعالان اقتصادی و کسب و کارهای کوچک ارائه داده است که “طرح شهریار” با هدف حمایت از تمامی صنوف پزشکی و غیر پزشکی ، از جمله آن بوده است.
طاهری در ادامه اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش و پیگیری تمامی کارکنان در ارائه بهترین خدمات به مشتریان، امیدواریم روند موفقیت های بانک شهر همچون گذشته تداوم یابد و در پایان سال ۹۸ شاهد توفیقات بیشتر این بانک باشیم.
Twitter Google+ Facebook
291 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها