- صدای پول - https://sedayepool.ir -

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به شرایط خاص کشور تاکید کرد: “همراهی” و “همیاری” ضرورت برون رفت از بحران کرونا

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ضرورت کمک و همیاری همه بخش ها برای برون رفت از بحران کروناویروس، از بیمه دانا به عنوان ظرفیتی برای کنترل این وضعیت یاد کرد که در کنار دولت و مردم است.

به گزارش صدای پول از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر کاردگر با اشاره به اقدام جهادی شرکت بیمه دانا در این شرایط خطیر، توضیح داد: ما با تامین مقادیر قابل توجهی انواع ژل و مایع ضدعفونی کننده، ماسک و انواع گان و لباس محافظتی و توزیع آن در بین مراکز درمانی و مردم با نظارت و همکاری فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان ها، تلاش کردیم به فرآیند درمان کمک کنیم.

دکتر کاردگر همچنین به دستور جدید صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: از همه شهروندان می خواهم ضمن ماندن در خانه و پرهیز از رفتن به سفر، قانون جدید فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا زودتر از این چالش خارج شویم.
وی ضمن آرزوی سالی توام با سلامتی برای مردم سراسر کشور گفت: از همه هموطنان توقع داریم حساسیت شرایط را به درستی درک کنند و مشارکت فعالانه داشته باشند تا در شکستن چرخه ویروس کرونا هماهنگ باشیم چون تا این چرخه شکسته نشود در درمان کامل این بیماری موفق نخواهیم شد.

مدیر عامل بیمه دانا در پایان، از آمادگی این شرکت برای همراهی با سپاه، بسیج و مدیران دولتی و انجام اقدامات جهادی همچون تامین مواد لازم برای گندزدایی و ضدعفونی کردن کانون های انتشار و انجام اقدامات فرهنگی و آگاهی بخش خبر داد و گفت: شرایط امروز کشور همانند شرایط خاص هشت سال دفاع مقدس است و برای پیروزی در این نبرد نیز همه باید دست در دست هم بگذاریم و پیروزی در این نبرد را جشن بگیریم.

گفتنی است: بیمه دانا ازجمله شرکت هایی است که در این مدت اقدامات جهادی موثری در شهرهای مختلف کشور اعم از خرید لوازم مورد نیاز تا مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده و مشکوک، با همکاری و همراهی نیروهای جهادی سپاه و فرمانداری ها انجام داده است.