تیتر خبرهای روز :

تبلیغات

یادداشت

کد خبر : 44661 تاریخ انتشار : 4 اسفند 1398

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، در روز شنبه مورخ ۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ با حضور بیش از ۴۷ درصد صاحبان سهام برگزار شد.

 به گزارش صدای پول  به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، با برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک سرمایه، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به تصویب رسید. در این جلسه که عصر روز شنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۸ و با حضور بیش از ۴۷ درصد از سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس و بازرس قانونی، ‌ اعضای هیات مدیره بانک و به ریاست مهندس امیر انبار دار، معاون امور شرکت‌های موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان(به عنوان رییس مجمع) برگزار شد، سهامداران صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۷ را تصویب کردند.

در ابتدای این مجمع با پخش کلیپی، گزارش اهم فعالیت های شاخص بانک سرمایه در سال ۹۷ به تصویر کشیده شد و همچنین افق‌ها و چشم اندازهای بانک در آینده، به اطلاع و نظر اعضای مجمع و سهامداران رسید.

در پایان این مجمع پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷، صورت‌های مالی منتهی به این سال مورد تصویب حاضرین در مجمع قرار گرفت.

Twitter Google+ Facebook
226 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :

آخرین اخبار
پربازدید ها
مهمترین ها